Show je laatste aankopen #11

Om hier op terug te komen: ik heb hem inmiddels een dikke week, bijna dagelijks gebruikt en ben wel echt tevreden. Het duurde wel even voordat ik de juiste techniek had gevonden maar als je dat eenmaal door hebt gaat het zo ongeveer vanzelf. Het is alleen, naar mijn mening echt niet sneller dan een stijltang terwijl ik best dun haar heb. Maar je krijgt er wel meer volume mee tov een stijltang en je kunt inderdaad een blowout effect maken mits je haar wat langer is. Mijn haar is er, denk ik, net iets te kort voor (schouderlengte met redelijk wat lagen), want ik haal net de “draai” niet of het wordt een soort van Sidonia kapsel, terwijl het met de Shark wel makkelijk lukt.

En inderdaad om 7 uur 's ochtends zo’n kabaal aan je hoofd is niet zo motiverend dus dat die Tymo geen geluid maakt is wel echt een groot voordeel én mijn haar pluist nagenoeg niet terwijl dat met de Shark door de luchtstroom wel gebeurd.

Dus al met al vind ik het wel echt de aanschaf waard al denk ik niet dat je zo’n borstel echt met een Dyson of Shark kan vergelijken want het blijven natuurlijk wel twee compleet verschillende apparaten. Zeker als je bij die laatste twee de ronde borstel vaak gebruikt een verwarmde ronde borstel zoals de Amika Blouwout babe thermal brush wellicht beter, maar die trekt bij mij best wel wat haren uit ookal gebruik ik hem gewoon op de goeie manier en dat is bij de Tymo dan weer niet het geval

4 likes

Van zeeman

26 likes

afbeelding

Vooral benieuwd naar die nieuwe Laneige.

4 likes

Mooncat jewel beetle en memento mori!

28 likes

7 likes

Waar heb je die haar accessoires gekocht?

3 likes

Tk maxx!!

8 likes

Trenchcoat van The Frankie Shop en tas van Balenciaga (via Vinted, oud model)

11 likes

Heel erg bedankt voor je review!! Ik denk er nog steeds soms over na hahah. Zou leuk zijn als je zulke apparaten ergens een week kon huren ofzo ipv meteen te kopen

3 likes

Curvy fit wide ultra high jeans van H&M.

Ik was echt bereid om 160 euro uit te geven aan deze jeans van Lois:

Maar dat lukte dus niet met mijn dump truck. Geluk bij een ongeluk want de H&M versie heeft me maar 22 euro gekost.

15 likes

Ja dat zou inderdaad wel echt handig zijn. Al krijg je dan natuurlijk wel misschien vaak vieze gebruikte spullen. Dat lijkt me bij haartools toch niet zo lekker haha

2 likes

Lois jeans zijn wel echt geweldig! Ik koop ze meestal via vinted of 2e hands winkel.

4 likes

Wat vind je er zo fijn aan?

3 likes

Ja niet dus als je veel junk in je trunk hebt lol

4 likes

Goede vraag haha! Ja gewoon echt goede kwaliteit, blijven zo lang mooi, niet snel slijtplekken (ook niet aan de binnenkant van mijn bovenbenen). Ik ben fan van de lois barbara wide leg, maar die verkopen ze volgens mij bijna nergens meer nieuw? Die is in ieder geval ook perfecte verhouding spijker en (een beetje) stretch.

2 likes

Denk je dat deze ook past met boomstammen van bovenbenen? :crazy_face:

2 likes

Ik heb nogal aanwezige rectus femoris (ja dat heb ik moeten opzoeken) waardoor wijde jeans vaak gewoon aangesloten zitten bij mijn dijen tenzij ik twee maten groter neem en ik vind deze mooi zitten in mijn eigen maat!

2 likes

Wat bedoel je nou met al die termen? dat je dikke bovenbenen hebt? :joy:

16 likes

Ja dat staat er.

2 likes

Klinkt goed! Ik zal Vinted in de gaten houden.

6 likes