Show je laatste aankopen #11

Een dump truck is een dikke reet schat.
De rectus femoris is de naam van een spier in je been.

Dat je één van de twee termen niet begrijpt, oké. Maar geen van beiden? Dan wil je gewoon contrair doen volgens mij.

Edit: contrair betekent tegendraads trouwens

7 likes

Ik kende echt beide termen niet. Als het zo doorgaat kan ik helemaal niet meer meedoen in de maatschappij :sob:

17 likes

I gotchu boo: https://chat.openai.com/ :heart_hands:

4 likes

Als je die term zelf ook niet kende, waarom verwacht je andersom van wel dan

22 likes

Godverdomme wat zijn jullie een bende zeikwijven hahahahaha
Het zijn twee uitersten van het spectrum: wetenschappelijke benaming versus slang.

12 likes

Haha ga toch weg joh

6 likes

:joy::joy::joy:

4 likes

Wat moest ik zonder jou <3

2 likes

omg ik heb laatst dit badpak op vinted gekocht

en nu vind ik zonder dat ik er uberhaupt naar op zoek was deze sjaal erbij :sob::heart: gvd niet normaal

75 likes

Oh ik ook! En dan zijn pasfoto’s hier opeens 16 euro per 4 wat in de praktijk betekent dat je er 3 weg kunt knikkeren want wat moet je ermee

5 likes

Ik kreeg laatst mn pasfoto terug!!! Hij scande m in en dat was het. Dus heb er nu nog 4 waar ik niks mee doe. Echt stom :joy:.

2 likes

Oh dat is helemaal suf! Ik snap ook niet dat ze niet gewoon het digitale bestand kunnen gebruiken, scheelt ook weer een hoop papierwerk en afval

6 likes

ik moet opeens denken aan van die jaren '90 sleutelhangers waar je een pasfotootje in kon doen.

Misschien kan je daar 4 van kopen en ze als super awkward verjaardagscadeau geven aan mensen

29 likes

Haha ik heb zo’n ding nog steeds aan m’n sleutelbos :rofl:

3 likes

Voor een bruiloft. Denim 4evah :cowboy_hat_face:

Niet mijn foto uiteraard.

51 likes

Oké Britney!

19 likes

Wat heb jij de laatste tijd zeg. Zie zo vaak onaardige botte reacties voorbij komen. Beetje contrair ofzo.

10 likes

Dat is de Vivafication van het forum die je opmerkt.

4 likes

Eindelijk dit boek opgehaald. :heart:

7 likes

Volgens mij is het de vivafication van de maatschappij.

1 like