Goals
Ik dacht even dat het die ene kerel was van Jackass. Oke lijkt niet helemaal, maar in een snelle oogwenk leek het zo haha.
@VickyViolence is gewoon hetzelfde als altijd (compliment), het is een groot deel van de rest van het forum die vertrut is.
Vind jou anders de laatste tijd ook soft. Is bij jou ook begonnen.
Tijd om iemand weer eens domme hoer te noemen! 🫡
Dat was toen een mislukt woordgrapje maar daar kreeg ik zoveel gejank over dat ik dacht oké kk allemaal maar op 🫶🏼
Jij die kk ipv kanker zegt is wel het ultieme bewijs dat je soft bent geworden
Had al k⚓️ gezegd in mommybloggers net! Wel als zogenaamde quote, indekking!!!
Ik kwam er achter dat Next bepaalde rokken en jurken ook in een petite variant heeft. Echt chill met mn 164.
Zo jaloers op de fiets!
Ja ik ging voor een totaal andere fiets en merk maar uiteindelijk voor deze gegaan. Maar verder 0 verstand van fietsen dus echt geen idee die man zei dat ie goed was dus ik geloof m maar
Wel een like voor de effort om de meest onaantrekkelijke sport nog op te leuken.
Ongevraagde tip: Ik had toen ik begon ook geen benul van wielrennen en ook niet echt mensen in mijn omgeving die me konden helpen. Ik vond dit boek best handig voor de basics. Het is wel af en toe wel een beetje jolig geschreven (looking at you Nynke).
Ik heb m via de bieb geleend en ben benieuwd naar de tips, maar er mag al wel alvast een contentwarning bij hoor de eerste pagina’s gaan al over dat vrouwen geen technisch verstand hebben van fietsen maar vooral met hun vriendinnen willen kletsen en sporten zodat ze het koekje bij de koffie niet hoeven te laten staan? En daarna over drillende vetjes. Hoop dat het inhoudelijk wat beter wordt nog straks
Ja doe mijn best maar is wel echt moeilijk want ik vroeg om een roze fiets maar dat bestaat eigenlijk bijna niet of je moet dat al laten maken. Beetje jammer van de fietsmensen
Die Marijn heeft ook echt een afschuwelijke vent dus ik zou ook liever fietsen dan met die kwal thuis zitten.
Ga je ooit een triatlon doen? Je bent ook met zwemmen bezig toch?
Ja misschien had ik ipv ‘jolig’ beter ‘gendernormatief’ kunnen zeggen.