Show je laatste aankopen #11

moisturiser was op, deze bij de tuinen kunnen scoren voor 2,89!!! ipv 28,99. hier gaat mn nederlandse hart harder van kloppen dan van koningsdag.

23 likes

Hoe dan?! Zo goedkoop, gaat het uit het assortiment?

6 likes

Dit is echt mijn favo douchegel!

12 likes

Ja deze is echt heerlijk!! Ik vind goodbye stress versie ook heel erg lekker

2 likes

Ga ik die eens proberen!
Ik heb geen geur, maar van deze merk ik toch iets in de douche of in bad. Hij is lekker fris! Kan het niet goed uitleggen :sweat_smile:

En dan ruik ik daarna lekker voor mijn man! :blush: vind ik een fijn idee!

5 likes

11 likes

Ze doen soms dingen met 90% korting als het over datum gaat!

2 likes

Waarom die duimpjes haha is toch lief dat ze lekker wil ruiken voor haar partner ondanks ze geen geurvermogen heeft :mending_heart::mending_heart::mending_heart:

44 likes

zure kantoortrutten

13 likes

17457010005927410377830987453392

Samsung s25+

8 likes

Gister deze handgemaakte vintage lamp op de kop getikt. Ik vond altijd dat er iets niet klopte aan dat hoekje, maar blijkbaar was het de vorige lamp die me enorm stoorde. Ik ben echt helemaal in m’n nopjes

128 likes

Oh heel mooi die lamp :heart_eyes:

6 likes

Echt perfect zo :heart_eyes: prachtig die houten voet.

4 likes

Twijfelde of het hier moest of in het “Ik voel me oud”-topic maar tbh ook als kind was ik zo dus lol. Ik heb in december eindelijk DE perfecte comfortabele witte katoenen onderbroek gevonden, met randen die niet snijden en die niet uitlubbert na wassen op 60 graden. Ik heb er 3 gekocht, toen weer 3, en nu heb ik er nog 6 gekocht omdat ik steeds baalde als ik een andere onderbroek aan moest haha. Nu mogen alle andere onderbroeken behalve wat lingerie voor de mooi en wat strings zonder naden voor onder bepaalde kleding weg, doei

(Cotonella 3363)

Sexy

24 likes

(Nu hopen dat m’n hoofd beter beschermd is tegen de zon)

17 likes

Nooit over nagedacht, maar krijg je niet een enorm heet hoofd van een zwarte pet? Mijn haar (donkerbruin) is altijd zoveel heter dan het haar van blonde vriendinnen.

Precies datzelfde kreeg ik ook te horen nadat ik de pet had gekocht. :smiling_face_with_tear: Ik hoop maar van niet! Maar in de zon vandaag werd mijn haar (heel donker bruin)ook bloedheet!

2 likes

Ja ik wel in ieder geval. Neem nooit meer een zwarte of donkerkleurig hoofddeksel.

2 likes

jij was toch heel donkerblond?

5 likes

Tegenwoordig vooral grijs

4 likes