Show je laatste aankopen #11

2x deze hardloopshort (linkje)

5 likes

Tante Betsy

King Louie

6 likes

Dekbed overtrek van Bonsoirs, want hoezo zomerkleding kopen met deze ellende?:+1:t2: Ik wil permanent in bed liggen

84 likes

Wat een leuk dekbedovertrek :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bij natuureducatie centrum. Ik had al iets soortsgelijks qua boek maar dit is veel lichter onderweg superhandig.

43 likes

Een keramiek crash course van 3 middagen! Echt zo’n zin in :heart_eyes:

84 likes

Krijg al pijn in mn nek als ik ernaar kijk :sweat_smile: wel heel vet!

8 likes

Je weet toch

4 likes

Heb ik hier ook gedaan, was echt HEEL leuk!!

2 likes

Waar is dit?

5 likes

Voor een bruiloft, zo benieuwd

12 likes

Mooie kleur voor een bruiloft!!

11 likes

Zo sarcastisch. Alsof alle bruiloften zo traditioneel zijn.

3 likes

Als de bruiloft niet traditioneel is, is de kans aanwezig dat de bruid ook zo’n tint aan heeft.
Wij weten de dresscode niet natuurlijk maar ik zou in dit geval toch even aan iemand voorleggen of de kleur wel kan

7 likes

Meid als je op dit forum een nagenoeg witte jurk post en erbij zet “voor een bruiloft” dan moet je daarna niet doen alsof je niet gewoon aan het uitlokken bent :laughing: dus blij dat ik je daarmee heb kunnen helpen, dan is het maar weer achter de rug!

25 likes

Wat een felheid op de zondagmorgen

18 likes

Wat overdreven. Niet alle bruiloften zijn hetzelfde en bovendien werd niet om advies gevraagd over wat te dragen.

10 likes

Rustagggg. De ‘bruid’ is mn schoonzus en draagt olijfgroen. All good :wink:

32 likes

Hoezo is het logischer om haar aan te spreken terwijl je de context niet kent, dan vertrouwen op dat ze weet wat ze doet?

16 likes

Oh ik twijfel er niet aan dat de jurk prima is voor deze specifieke bruiloft, denk dat iedereen wel weet dat je in principe geen wit (of kleur lijkend op wit) aantrekt naar een bruiloft dus als je dat dan wel doet is dat ongetwijfeld goed afgesproken of heeft het bruidspaar daar iets over gezegd oid. Maar dat was mijn punt ook niet he

Mijn punt was: als je op een forum waar ongeveer wekelijks berichten worden gepost in de trant van “kan ik deze lichtgele jurk aan naar een bruiloft of is dat te wit??” een foto post van een bijna-witte jurk die qua model ook nog eens best wel door zou kunnen gaan voor een trouwjurk en je zet er dan ook nog bij “voor een bruiloft” ja dan zit je toch gewoon op reacties te wachten van “oei heb je dat gecheckt met de bruid?” en “als je zo op mijn bruiloft zou komen zou ik dat niet leuk vinden hoor!!” Maar goed, dat heb ik nu zelf onderuit gehaald door als eerst te reageren dus we zullen nooit weten of ik de eikel ben of dat zonder mijn reactie we nu over elkaar gebuiteld waren om de kleur van de jurk

12 likes