Show je laatste aankopen #11

Short en topje.

Alles van myjewlelelelery

19 likes

Love de blouse

Edit: oh wacht die heb je niet gekocht of wel :joy:

6 likes

Alles H&M (member 20% korting)

8 likes

Nee wel gepast! Maar vond hem erg ‘open’ had eigenlijk nog een strik bij moeten zijn

1 like

Selectie van de afgelopen maanden. Nu postpartum wat nieuwe kleding nodig

Stieglitz

Most wanted, superfijn voor borstvoeding geven en ben positief verrast over de kwaliteit

Ninepine jeans

Reiss pantalon

Maje via the outnet

Birkenstock

22 likes

12 likes

Leuk!

Ik ben benieuwd naar die Ninepine broek, wat vind jij ervan en hoe valt ie?

2 likes

Tot nu toe alleen gepast, maar hij zat heerlijk. Hij valt true to size (heb L, lengtemaat 34; vorig jaar jeans maat 30 zonder stretch en die past nu 5 weken postpartum nog niet. Volgens de site is L 30/31 in jeans maat). De lengtemaat 34 is lang genoeg voor mijn 1.83m, er is ook nog een lengtemaat 36.
De stretch in de broek voelt heerlijk aan en de kwaliteit nu op het oog voelt veel beter dan m’n levi’s met stretch.

9 likes

Nieuwe backack!

11 likes

Ik ben een totebag zonder rits gebruiken na jaren echt ZAT, helemaal zin om nooit meer panisch te controleren of ik de inhoud van mijn tas niet per ongeluk rond heb gestrooid :pray:t2:

15 likes

Ik had lengtemaat 34 maar die vond ik juist net te kort met mijn 1.80m, maar ik hou er wel van als ze echt lekker lang zijn moet ik zeggen

6 likes

Jasje van Sézane (moet nog binnenkomen dus ik hoop dat 'ie met mijn 1m63 niet te lang is)

Deze had ik al in het blauw, is nu mijn favoriete jeans dus ook in zwart gekocht. Curvy fit wide ultra high van H&M. Wauw wauw wauw nog nooit een jeans gehad die zowel bij de taille als bij de heupen zo goed zit :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Is de 36 dan niet veel te lang? Las die binnenbeenlengte en die zou bij mij dan echt over de grond slepen :sweat_smile:

2 likes

Wat een rare vraag? Te lang voor wie? Ze hebben zes lengtematen. Wat voor de een te kort is is voor de ander te lang

6 likes

Voor degene waar ik op reageer die ongeveer even lang is als dat ik ben :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Lengtematen zeggen ook niet alleen iets over hoe lang je bent in geheel. Ik ben 1.68 en heb ook lengtemaat 34 omdat ik lange benen heb tov mijn bovenlijf. Die binnenbeenlengte meten is m.i. veel meer betrouwbaar dan puur afgaan op hoe lang je bent

25 likes

Ja idd, als ik 183 was zou ik never nooit in lengtemaat 34 passen, juist als je lang bent kan het verschil in proporties flink uitmaken voor maten

5 likes

Dit!

5 likes

Gouden glitter crocs

39 likes

Ik heb met 1.83m langere benen dan mijn vriend die 2.00m is. :skull:

Met elke tall tip in dit topic ben ik blij :joy:.

9 likes