Show je laatste aankopen #11

Dit is een blind buy, maar heb de Amethyst parfum van dit merk en die bevalt erg goed.

En vakantie naar Alcúdia Mallorca geboekt

19 likes

Ik leef met dit weer echt in deze jumpsuits. H&M.

26 likes

Een nieuwe platenspeler, dolgelukkig!

24 likes

Ik kan het niet tonen omdat ik mezelf zou kunnen doxxen maar ik heb een woning gekocht :sunglasses:

115 likes

Ik heb deze toevallig ook besteld vanmorgen. Hoop zo dat 'ie lang genoeg is!

4 likes

Hoe valt deze/ hoelang ben jij?

6 likes

Hahahahaha wtf volgens mij hebben ze hier een hele bus stijfsel op leeggemaakt want het ding blijft nog net niet zelfstandig staan. Goeie eerste indruk van het merk. (Typisch Frans wel, rommel maar dan leuk gestyled.)

4 likes

Vooral heel blij met de Fenty glitter lipsticks :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

En @Malija

Ik ben 1.68, heb een S besteld (valt ruim). Ongestrikt raken de broekspijpen de grond, maar gestrikt is ie voor mij dus perfect. :grimacing:

3 likes

Oh klinkt perfect, voor jou haha. Ik ben helaas wat korter en een s gaat mijn kont niet in passen🤣 hij is wel erg leuk!

3 likes

Ja sezane is echt prut kwaliteit zo overrated

10 likes

Hmm ik heb eigenlijk alleen goede ervaringen met Sézane :thinking: vooral alle katoenen dingen, eigenlijk koop ik alleen dat. Kwaliteit wel echt achteruit gegaan afgelopen jaar nu ze opeens ook allemaal polyester meuk of mixen verkopen. En ook opeens China terwijl daarvoor alles zogenaamd duurzaam was/nog steeds pretenderen?

10 likes

Ik ook alleen maar goede ervaringen. Bijv. 2 pakken van wol die echt geweldig zijn, plus een zijden top die heel mooi blijft.

6 likes

Dit setje blouse + short

Deze top voor eronder

Deze voor de zon

Chille slippers voor bij huis

Dit dekbed van de h&m home van mousseline. Ben echt gek op kleding van mousseline en ben benieuwd of dit lekker luchtig ligt in de zomer.

En dit pak van de mango die me echt waanzinnig staat. De kleur in het echt is echt prachtig :heart:

Merk dat ik sinds ik zwanger ben geweest echt even een beetje mijn stijl kwijt ben. Ben heel erg zoekende naar outfits waar ik me echt weer lekker & mezelf in voel.

37 likes

Wat een mooi pak!
Is het een lange broek? Ik ben 1.80m en opzoek naar een soortgelijk pak maar alles is te kort… heb er echt al heel veel geprobeerd.

2 likes

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Sézane. Heb inmiddels best veel kledingstukken, maar alles blijft mooi. Vind de prijs-kwaliteit verhouding een stuk beter dan heel veel merken.

3 likes

Kat en ik zijn beide blij met deze aankoop. Ik ga vogels haken en zij gaat met het draad spelen, win win situatie

71 likes

Ik weet alleen niet of je kat wilt delen

18 likes

Dan heb ik dat maar te accepteren haha

8 likes

10 likes