Show je laatste aankopen #11

Stond nog in mijn screenshots, nu eindelijk besteld :ok_hand:t3: Van Studio Hoeked

31 likes

Dit (in 1 en 2 maten groter besteld) voor een bruiloft eind juni wanneer ik 37 week zwanger ben. Echt moeilijk :sweat_smile:

Rok + top: next
Jasje: mango

17 likes

Cadeautje gekregen omdat ik cum laude ben afgestudeerd :partying_face::partying_face: superchill en kan niet wachten tot het binnen is.

128 likes

Gefeliciteerd! Wat een leuk cadeau om te krijgen.

5 likes

Gefeliciteerd!

8 likes

Kaartjes voor de bingo in oktober!!! :older_woman:

21 likes

Gefeliciteerd en wat een mooi cadeau

1 like

HEMA heeft bingo stiften :joy:

4 likes

Net deze broek gezien en meteen gekocht, leuke volg tip ook op insta

5 likes

Kaartje voor de zaterdag van Pukkelpop want IDLES en Kneecap 🥹.

7 likes

Heb ze ook gekocht @ZusjevanJoost

25 likes

Teva Infinity? Ik heb die ook, zooo veel gedragen al. Zitten echt lekkerder dan het eruit ziet vind ik

4 likes

Leuk! Die van mij moeten nog binnenkomen, ze zijn vertraagd. Ben benieuwd hoe ze lopen!

2 likes

Leuk deze.

Ik haat Teva normaal :joy:
Maar ik zoek nog fijne sandalen. Misschien is dit een optie

1 like

Teva doet echt iets goed de laatste jaren. De Crocs onder de sandalen.

Mijn aankoop:

Nr. 1 van de Consumentenbond.

7 likes

Mijn brein, uit het niks, voor het slapen gaan: “Ik moet zeep maken”. Dus in mijn lunchpauze op zoek gegaan naar calendula om die een maand in olijfolie te macereren, om daar dan mijn droomzeepjes mee te maken :pray:t2::pray:t2:

37 likes

Kiehl’s heeft heel goede producten met calendula, heb er nooit aan gedacht om uit te zoeken wat ik zelf kan maken met calendula.

1 like

Heeft niks met Teva te maken maar met onze leeftijdsgroep die binnen hun demografie begint te vallen haha.

56 likes

Hoe zitten ze?

Ik zoek nog nieuwe opvolgers voor mijn oude teva’s en deze zien er top uit. Alleen dat touwtje tussen de tenen weerhoud me een beetje. Zit dat wel fijn?

2 likes

Ja en de Olsen twins. Daarom zijn die hierboven nu populair.

4 likes