Show je laatste aankopen #11

Ik pb je!

3 likes

Ja da’s wel echt lachen inderdaad

3 likes

Misschien was het wel haar eigen bruiloft :joy:

9 likes

Keramiek garage in Rotterdam

4 likes

Even los van dit verhaal maar zelfs als de bruid niet in het wit trouwt zou ik alsnog geen witte (of in de buurt van) witte jurk aandoen naar een bruiloft.

De zus van een vriendin van me trouwde in het rood. Mijn vriendin, haar zus dus, droeg die dag een spierwitte jurk naar de bruiloft. Ze kreeg ook opmerkingen van andere mensen “lijkt wel alsof jij de bruid bent met je witte jurk!”

Vond het alsnog wel ongepast.

41 likes

Broek, Fabienne Chapot

Blouse, Sezane

4 likes

In sommige culturen betekent wit niets op een bruiloft, zou het dan juist dom vinden van de gast die zo’n opmerking maakt.

7 likes

Los van of het wel of niet terecht is snap ik niet waarom je het risico zou willen lopen. Genoeg andere kleuren om uit te kiezen.

4 likes

Welk risico? Ligt toch geheel aan de context. Sommige mensen trouwen in rood (ben bij zo’n bruiloft geweest, is hun traditie). Dan komt er niemand in rood en juist wel in wit o.a. want die kleur boeit niet. Je kent als het goed is de mensen naar wie je gaat.

8 likes

Nou het risico waar het hierboven dus steeds over gaat.

3 likes

Wat een gezeeeeeeeeeik jongens :joy:

80 likes

Ook op dit forum is het komkommertijd

12 likes

Risico dat vreemden op internet iets roepen?

3 likes

image

image

image

image

Hierzie, supersaaie Uniqlo-bestelling maar nog altijd interessanter dan deze meta-discussie.

18 likes

@Chicago woon je in de US? Ik ging meteen zoeken, heb ook een bruiloft waar ik nog wat voor zoek en vind deze jurk echt prachtig (wel een andere kleur, want de bruiloft waar ik heen ga is wel traditioneel :sweat_smile:), maar vind alleen een US site. Of heb je hem bij een NL/EU site gevonden?

4 likes

Binnenkort ook een bruiloft🖤 (jurk Ralph Lauren)

59 likes

Hoop dat ze niet denken dat je onderweg bent naar een begrafenis!! Zou je dit risico wel nemen?

70 likes

Ja maar ik heb het dus niet over die culturen.

1 like

Ik heb m ook in het wit en rood.
We zien wel even, en anders kijken we nog wel‼️

18 likes

Als ik de website op EUR/€ zet zou ik hem gewoon kunnen laten verzenden naar een nederlands adres!
(Die in roze is leuk! Goede kleur voor een bruiloft;))

4 likes