Die worden ook ouder natuurlijk!!
Voor een functionele schoen vind ik ze ook wel mooi. Appetijtelijker dan die Birckenstock klompen van vorig jaar in elk geval.
Geen idee, ik krijg ze maandag 26/5 binnen. Zal het je laten weten.
Ik heb deze al een aantal jaar geleden gekocht en draag ze sindsdien al elke zomer met plezier.
Vind ze heel chill lopen, en best leuk. Ik heb zelf nooit last van dat dingetje tussen mn tenen, maar kan zelf best goed teenslippers hebben ook.
@Lula dan zijn zij wel duurzaam bezig, want destijds had ik ze ook bij hun gezien🤣 was 2019 of 202 denk ik?
Vanochtend door de stad geraced en allemaal dingen gekocht die hoognodig waren en waar ik totaal geen zin in had.
Nieuwe hardloopschoenen, na 10 jaar. Wat dus veeeeeel te lang blijkt te zijn.
M’n lievelingsboek in een andere kleur
Flink ingeleverd in cupmaat laatste tijd dus deze 2x
Heb je zijn aflevering met Rijk gehoord? Rijks Realiteit? Grappig wel!
Ik had deze ook, maar ik vond het elastiek veel te strak om mijn voeten zitten. Bij beetje warm weer kreeg ik echt zo’n rollade-effect.
Ja ik heb ze ontvangen en vind ook dat ze erg strak zitten. Laat staan bij warm weer.
En vind ze ook wel erg tenerig ik vind mijn voeten prima maar dit is wel heel veel voet zo in your face zeg maar. Dus ze gaan terug, helaas.
Via vinted. Deze boeken stonden al zo lang op mijn verlanglijstje! Echt ultiem genieten om doorheen te bladeren.
Kijk nou. Word hier zo gelukkig van .
Kun je uitleggen waarom? Ik snap hier niks van, wel nieuwsgierig haha
Oh dit triggert mijn ocd. Word hier heel blij van😂
Het zijn gewoon foto’s van alledaagse voorwerpen of situaties en dan op de foto ernaast is alles netjes gesorteerd. Kan niet echt uitleggen waarom maar het maakt me heel blij haha.
Via marktplaats:
Bordspellen:
Harley Benton PB-20 basgitaar (met versterker)
Platenwinkel (Ook tweedehands en nieuw)

Haha goed boek!
Ben er eerst deze gaan passen via marktplaats maar die was echt meer versleten dan ik had verwacht maar zat wel top. Dus niet gekocht en maar meteen doorgereden naar Bever om deze te halen.
Deze heb ik ook (wel de mannenvariant voor langere mouwen)! Bevalt heel goed en heeft mij goed warm en droog gehouden tijdens wandelingen in Zwitserland vorig jaar.