Show je laatste aankopen #11

Ohh fijn! Goed om te horen :smiley: !

6 likes

Waar is de bh van?

2 likes

Alles adidas

Shirt van Hoka

15 likes

Van Livera, ik koop die altijd. Zacht, zonder beugel, wel padded

4 likes

Nieuwe gordijnen van Veneta :grinning: geen idee waarom ze die kleur hebben op de website want in het echt zijn ze zo:

33 likes

Wat een mooie! Heb je een linkje?

1 like

Heb je die adidas dingen ergens met een goeie korting gescoord heel toevallig?

1 like

Oja ik vergeet dat altijd in dit topic haha link

5 likes

Deze denim van Adidas. Echt heel blij mee.

1748245691236749973676402467382

28 likes

O deze vind ik echt heel leuk, alleen zou niet eens weten welke maat ik nodig zou hebben.

6 likes

Wat dan? Misschien kan ik je adviseren?

6 likes

2x tickets voor mijn vader en ik voor The Lord of the Rings: The Return of the King in Concert :smiley:

18 likes

Nee helaas :sob: zat ik wel op te wachten, maar leek maar niet te gebeuren. Had nog een 10 euro cadeaukaart van zalando die me uiteindelijk over de streep trok :joy:

5 likes

Ik was een week met m’n moeder in Barcelona voor een keramiek cursus en het was fantastisch.

De olijfolie links is echt insane lekker (aceite exxtra van bar brutal), de gele mok is de perfecte mok voor espresso macchiato en gemaakt door mijn keramiek docent!

49 likes

Prachtig :heart_eyes:

2 likes

Ja, ik heb dus vooral wat hogere broeken. En deze is denk ik echt heel erg laag, stuk breder heb ik dan denk ik nodig. En geen idee of me dat nog mooi staat haha. Vind m wel echt heel vet dus benieuwd hoe jij m gaat dragen. Vind de prijs ook nog wel oké.

Het gekke is dat hij bij mij ruimschoots over m’n navel komt. Ik denk dat het model hem echt om haar bips heeft hangen. Ik heb normaliter maat 46/48 en heb deze jeans in maat 34 en maat 36 (jeansmaat) besteld. 34 paste niet, 36 wel en valt een beetje baggy.

3 likes

Leuk! Heb je een foto van wat je allemaal hebt gemaakt?

2 likes

Ja ik ook! Voor mijn vriend als verrassing straks met vaderdag. Ik denk dat hij echt heeeeel blij gaat zijn :smiley: Welke dag ga je?

7 likes

Het moet allemaal nog drogen en 2x afgebakken worden en dan nog opgestuurd worden, maar zal tzt wel foto’s posten!

8 likes