Wat leuk dat je dit gedaan hebt! En zo te zien goede aankopen
Ohh wat voor keramiekcursus?
Ik ga op zaterdag 20 december!
Hebben de hele week privéles gehad, ze weet ontzettend veel, dacht goed mee en alles was mogelijk (ik heb tijdens cursussen in NL vaak dat je bepaalde glazes minimaal mag gebruiken wegens de kosten of toch moet bijbetalen voor klei). En ze is ook mega gezellig, dus een aanrader!
Misschien als je ING hebt met rentepunten? Volgens is er nu een goede (Adidas) deal.
Ah ik wou al vragen waar je die koffie vandaan had (nomad toch?) maar toen zag ik barcelona staan :’) goeie aankopen!
Vanaf nu helemaal fancy (en droog) op de fiets naar werk
(Rains regenjas met lekkere korting bij P&C)
Vandaag ging ik schoenen kopen met mn kind, en kwam toen ook deze voor mezelf tegen. Natuurlijk gehaald, want vakantiegeld gekregen en als je jezelf niet kietelt, lach je nooit.
Oh die zijn heel leuk!!
Dankjewel! Ik was al een tijd op zoek naar lichte sneakers, maar ik krijg bij lichte schoenen vaak een idee alsof het heel klomperig bij me staat. En online vind ik het vaak lastig inschatten. Maar deze vind ik super leuk. Vandaar dat ik ze nu ook onder mn pyjama aan heb op de bank
Het zijn trouwens Puma Rebound V6 (geloof kleur beige/peach).
Steunzolen laten maken en volgens mij gaat dit mijn leven zo erg verbeteren
Same!!
Ja dit is helaas zo ik heb nooit meer pijn aan mijn poten en heupen
Bij mij werden mijn klachten juist honderd keer erger door steunzolen haha. Geloof echt dat het goed kan helpen voor sommige mensen, maar goed om in je achterhoofd te houden stel je krijgt na een paar weken onverklaarbare nieuwe klachten
Jurk Realisation, tweedehands
Zijden rok, Intimissimi
Hermès Oran, heb de zwarte al jaren, nu ook bruin
Vind je die Oran-sandalen goed zitten? Ik lees overal dat ze slecht zitten.