O jee slecht hoezo? Bij mij zitten ze prima! Ik heb best smalle voeten, maar glip er nooit uit. Heb de zwarte ergens in 2019 gekocht en het leer is nog mooi
ohh die Oran, echt forever op m’n wensenlijst maar kan het nog niet aan mezelf verkopen. Jij vindt het dus de prijs waard?
De eerste keer dat ik ze aan had had ik na 15 minuten lopen 5 blaren op elke voet tegenwoordig kan ik er wat langer op lopen maar echt comfortabel vind ik ze niet. Heb niet per se brede voeten oid.
Nee vind ik eigenlijk niet om eerlijk te zijn maar toch koop ik ze haha
Als je je maat weet kun je ze op Vestiare Collective kopen trouwens, scheelt best veel dus als je ze wel echt leuk vindt is dat misschien een betere optie
Het liefst zou ik iedere week een massage boeken maar daar heb ik helaas geen tijd (en geen geld) voor

auwch, ik las vooral dat mensen vinden dat ze te plat zijn en veel lawaai maken als je ermee loopt haha @d12baby Ik vind de chypre-sandalen dan wat meer steun bieden. Mocht ik die aan een goede prijs vinden dan zou ik content zijn.
Ja en heel glad ook nog eens
Die tuinbroek is leuk. Waar komt die weg?
Waar zijn ze in de sale? Heb dat shirt inmiddels al zo vaak in m’n mandje gegooid, nu wordt het wel tijd om te kopen.
Leuk!! Ik heb die cardigan ook (maar dan zit dat hartje op de borst) en draag ‘m na al die jaren nog steeds
Pieces. Bij about you gekocht
Deze schattige all stars, want m’n huidige all stars die ik voor de sportschool gebruik zijn een beetje aan het opraken
Waar heb je die set gekocht?
Ik kan hem op de site niet zo snel vinden.
Maandag was er een livestream via de Rituals app, toen kon hij tijdelijk besteld worden. Ik weet niet wanneer hij officieel op de site te koop komt.