Show je laatste aankopen #11

Oh no…:cry:

2 likes

Ja ik dacht hetzelfde want ik gebruikte een ander product graag tegen rosacea. Toevallig was ik vandaag op zoek naar een alternatief dus als iemand aanraders heeft, hoor ik het graag (een gezichtscleaner en iets om de roodheid/bultjes te verminderen)

@Vloeistof Misschien weet iemand wel een alternatief product tegen de zweetlucht. Lees ik meteen mee want hoe ouder ik word hoe erger ik lijk te stinken :sob:

1 like

Syneo5 🩷
Oh en ik was m’n oksels met shampoo (gewoon Loving Blends) dat lijkt ook te helpen!

4 likes

Inkey list ? Duurder maar goed: Paula’s Choice. Verder Aziatische brands. Maar het blijft een zoektocht.

2 likes

Ik dacht dat ze dit bij Douglas verkochten maar kennelijk niet meer. Heb daar een cadeaubon dus ik ga die andere merken proberen te zoeken daar, thanks!

2 likes

Benieuwd naar die haarproducten! Heb je ook dun/fijn haar? Hoor graag of het bevalt!!

3 likes

Ik vind deze van Kruidvat fijn:

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-derma-hydraterende-reinigingslotion/p/5953680

Lijkt een beetje op die groene van CeraVe.

7 likes

Ja ik heb best fijn haar! Wel veel haar maar de structuur is wel fijn. En een gevoelige hoofdhuid dus ben ook benieuwd naar het serum en de scrub! Ik zal het je laten weten maar mocht ik het vergeten, herinner mij er gerust aan!

6 likes

Wel bij de Bijenkorf, maar die moeten we dan ook boycotten.

5 likes

Bijenkorf boycotten bedoel je? Wat dan?

4 likes

Ik gebruik Odorex extra dry spray om de zoveel dagen, werkt super goed.
En op warme dagen ontsmet ik mijn oksels na het douchen met handen alcohol… :face_with_hand_over_mouth: nooit geen last van geurtjes.

5 likes

Ik gebruik zelf altijd reguliere deodorant, werkt zelfs langer dan 2 uur bij mij. Heb je dat wel is geprobeerd? Moet het overigens niet 30+ graden zijn, want dan werkt niks langer dan 5 min haha.

Linkjes plz!

2 likes

Die kan toch in hetzelfde lijstje als TO?

5 likes

Welk product gebruikte je graag tegen rosacea?

7 likes

Nieuwe lampenkap van Kwantum en vaas van Xenos

24 likes

Ik heb mn rosacea weggekregen door twee keer per dag een heeeel dun laagje sudocrem erop te deppen. Doe ik nog steeds als ik opeens een bultje heb en het werkt altijd.

3 likes

Een aantal jaar geleden postte ik dat ik business class tickets had gekocht naar Japan om te vieren dat ik aangenomen was voor een destijds hypothetische phd plek. Vanwege covid moest ik die annuleren (:broken_heart:) (ben nog steeds gegaan, maar half jaar later economy lol).

Maar niet getreurd want ik heb business class tickets gekocht naar Japan om te vieren dat ik m’n nu hypothetische boekje voor m’n niet hypothetische phd heb ingeleverd :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

166 likes

Heb je die schoenen al binnen? Lopen ze lekker?

1 like

Ik dacht even dat dit een post van Electric was

11 likes