Show je laatste aankopen #11

Ik lees dat het nog online komt:

“Vanwege het 25 jarig bestaan. 10 nostalgische shower foams van 50ml ieder. In de app verkrijgbaar deze avond. Daarna vanaf maandag online en in geslecteerde winkels. In de app kun je nu ook een live zien waarin meer info wordt gegeven en hoe het eruit ziet en give aways. Ook zit er een exclusieve theelichthouder bij in een vorm van een huisje. Het huisje is gebaseerd op de eerste winkel in Amsterdam aan de Kalverstraat.”

@DavidRose ik vind Caudalie een heel fijn merk, ook voor als je een gevoelige huid hebt

3 likes

Ik vind die micro-peeling mousse van caudalie echt heel fijn! Heb wel echt het idee dat het een verschil heeft gemaakt in mijn huidverzorging

5 likes

Klinkt goed, was het meest benieuwd naar die haha

4 likes

Treintickets naar London en hotel, voor het laatste weekend in november. Nu nog redelijk betaalbaar omdat de kerstmarktdata etc nog niet officieel bevestigd zijn.

37 likes

Tickets Kasper v d Laan

20 likes

2 uur karaoke :grin:

24 likes

Een kaartje voor Hamlet

13 likes

Een mini weefraampje!

12 likes

Ik ook! Nog even geduld.

2 likes

Heb binnenkort een tweedaagse van mijn beroepsgroep (workshops etc) en op de donderdagavond is het thema pyjama voor het “feest” :face_with_spiral_eyes: Ik heb nul pyjama’s. Dan maar dit shirt.
:heart: simons cat.

10 likes

Trui van Armed Angels, de achterkant is heel mooi geborduurd. Zat een make-up vlekje in en kreeg 20 (!!) euro korting. Vind m heel leuk voor onder een blazer als t afkoelt deze zomer. Blij mee!!

11 likes

Wat ga je hiermee maken als ik vragen mag?

6 likes

Gaten in sokken of wollen kleding.

5 likes

Ik had nog cadeaubonnen om op te maken

20 likes

IMG_4937

Hopelijk interrailcitytripproof!

13 likes

17489509553782831336297292602838
Kaartjes voor Alex Ploeg

7 likes

Oeh dat is een hele leuke show!
Ben bij een late try-out geweest, was echt super grappig!

3 likes

Ik ben hier in februari geloof ik geweest, beste aankoop ooit!

2 likes

Owala Freesip

Nieuwe telefoon cover

Nieuwe sandalen

13 likes

@Verka @Willam-Belli wat een leuke positieve reacties. Extra leuk om te horen omdat ik er zelf heel benieuwd naar ben maar het ook als vaderdag-cadeau ga geven

2 likes