Show je laatste aankopen #11

Hij heeft ook een podcast met christine de boer en pepijn (weet zn schternaam niet meer), die is ook echt heel leuk! Of naja misschien wist je dat al haha.

2 likes

Timberland sandalen. Kwam ze toevallig tegen haha.

17 likes

Haha ja die luister ik ook altijd! Daar is hij ook altijd zo scherp en snel

3 likes

Ga weer eens kamperen komende zomer en helemaal content met deze campingoutfit

21 likes

• twee boeken van Elif Batuman en die bundel Men explain things to me

Omg ik doe soms een tijdje zo mn best en dan ineens kan ik het niet helpen

(En ja sorry dat ik die Engelse boeken via Amazon besteld heb maar dat scheelde veel geld, de rest wel via libris bij mn lokale boekhandel oké!!)

14 likes

Wow 100% vrouwen zie ik nu :sunglasses:

3 likes

Plantjes

Is bedoeld als vaderdagcadeautjes

26 likes

Ik heb die witte aardbeien in de tuin en ze zijn zoooveeel lekkerder en voller van smaak dan rode aardbeien. Goeie keus

7 likes

Zijn ze nog een beetje te doen voor een tuinliefhebber met matige groene vingers? Hij houdt van planten, maar soms is ie echt een botte boer als het gaat om snoeien en stekken.

Ik heb daarom de vinger limoenplant maar laten liggen

1 like

Zijn heeel makkelijk, en ze vermeerderen heel snel uit zichzelf. Hoef je weinig tot niks aan te doen.

4 likes

40 likes

@Schaakmat Ja mijn ervaring met aardbeiden is dat ze echt hun eigen ding goed doen haha, thuis is de tuin ondertussen half bedekt erdoor :sweat_smile:

3 likes

Echt slecht voor mijn ego dit. Iemand interesse in een lokale Rotterdamse balkonaardbei?

Samenvatting

24 likes

:sob:

Nieuwe accu voor mijn auto

5 likes

Stoel van gerard geytenbeek

33 likes

Blessed om in prachtige Vlaamse lintbebouwing te wonen waar de mest van het veld langs het huis wel zal helpen :pray:

4 likes

Teva’s… maar ik vind ze een beetje te los zitten dus nu twijfel ik of ik niet de midform infinity wil (met al die bandjes).

4 likes

Ik ben voorlopig voorzien

1 like

37 likes

Weet niet of je het erg vindt maar je naam en woonplaats staan erboven

4 likes