Nieuwe hardloopschoenen en in de aanbieding!

Ik heb deze in crème! Geweldig. Krijg er heel veel complimenten mee. Je krijgt de tas in een dustbag. Wanneer ik deze tas meeneem als handbagage, dan neem ik de dustbag mee zodat de tas niet direct op de vliegtuig vloer ligt.
Past hier een 15.6 inch laptop in?
Op de website staat 29x30x3 (aan de binnenkant) met daarbij bijvoorbeeld 15β
Dit was echt de aankoop van het jaar voor mij!
En hoe bevalt hij?
Ja wel goed, het werkt zeker! Al vond ik wel snel dat het uitgewerkt was (denk na 2 uur?) maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus ik weet ook niet wat normaal is daarin. Het is in ieder geval echt een klein rollertje waardoor het makkelijk meekan in een tas dus bijsmeren lijkt me geen groot drama. En fijn prijsje (4,99) en verkrijgbaarheid dus ik ben denk wel blij. Gaat in ieder geval mee op vakantie volgende week!
Wilde eigenlijk die van Uniqlo kopen, maar ik vond deze kleur en structuur een stuk leuker.
He je hebt 'm gevonden dit is echt 100% jij
Je houdt van kleur?
Leuk dat je het vraagt! Nee.
Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Online lijkt ie niet verkrijgbaar of via Amazon voor 45 (?) euro. Ruikt ie ook echt naar zonnebrandcreme?
ja helaas wel die op Amazon hahaha maar had nog een paar cadeaubonnen die ik alleen daar kon gebruiken. is wel 100 ml!
en ja! heb eerder de geurkaars hiervan gehad en die was fantastisch