Show je laatste aankopen #11

Leuk dat je het vraagt! Nee.

71 likes

Deze hoed voor mijn vakantie in augustus

13 likes

ja heerlijk

19 likes

Mag ik vragen waar je deze hebt gekocht? Online lijkt ie niet verkrijgbaar of via Amazon voor 45 (?) euro. Ruikt ie ook echt naar zonnebrandcreme? :heart_eyes:

2 likes

ja helaas wel die op Amazon hahaha maar had nog een paar cadeaubonnen die ik alleen daar kon gebruiken. is wel 100 ml!

en ja! heb eerder de geurkaars hiervan gehad en die was fantastisch

5 likes

Mijt ik snap je helemaal

23 likes

Ik heb vorig jaar meerdere kleuren van deze blouse gekocht. Het zit fijn en is ideaal wanneer het 30 graden is

4 likes

Zo lekker! Ik kreeg hier een sample van bij een andere bestelling en was gelijk verkocht. Draag hiervoor al 15 jaar dezelfde parfum, dus tijd voor iets nieuws.

18 likes

Rok, blouse en jurkje van loavies

17 likes

Jezus ik wil haar benen

7 likes

11 likes

The Ordinary wordt geboycot, wist je dat? Ikzelf pas sinds kort trouwens

10 likes

O nee… dat wist ik niet pff. Ik kamp al een tijdje met een zweetgeur en zag op tiktok dat dit kan helpen. Dus daardoor eigenlijk gekocht. En ik zie ook in jouw link dat The Ordinary van Estee Lauder is en gebruik daar de foundation van😵‍💫

5 likes

Oh no…:cry:

2 likes

Ja ik dacht hetzelfde want ik gebruikte een ander product graag tegen rosacea. Toevallig was ik vandaag op zoek naar een alternatief dus als iemand aanraders heeft, hoor ik het graag (een gezichtscleaner en iets om de roodheid/bultjes te verminderen)

@Vloeistof Misschien weet iemand wel een alternatief product tegen de zweetlucht. Lees ik meteen mee want hoe ouder ik word hoe erger ik lijk te stinken :sob:

1 like

Syneo5 🩷
Oh en ik was m’n oksels met shampoo (gewoon Loving Blends) dat lijkt ook te helpen!

4 likes

Inkey list ? Duurder maar goed: Paula’s Choice. Verder Aziatische brands. Maar het blijft een zoektocht.

2 likes

Ik dacht dat ze dit bij Douglas verkochten maar kennelijk niet meer. Heb daar een cadeaubon dus ik ga die andere merken proberen te zoeken daar, thanks!

2 likes

Benieuwd naar die haarproducten! Heb je ook dun/fijn haar? Hoor graag of het bevalt!!

3 likes

Ik vind deze van Kruidvat fijn:

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-derma-hydraterende-reinigingslotion/p/5953680

Lijkt een beetje op die groene van CeraVe.

7 likes