Show je laatste aankopen #11

Ja ik heb best fijn haar! Wel veel haar maar de structuur is wel fijn. En een gevoelige hoofdhuid dus ben ook benieuwd naar het serum en de scrub! Ik zal het je laten weten maar mocht ik het vergeten, herinner mij er gerust aan!

6 likes

Wel bij de Bijenkorf, maar die moeten we dan ook boycotten.

5 likes

Bijenkorf boycotten bedoel je? Wat dan?

4 likes

Ik gebruik Odorex extra dry spray om de zoveel dagen, werkt super goed.
En op warme dagen ontsmet ik mijn oksels na het douchen met handen alcohol… :face_with_hand_over_mouth: nooit geen last van geurtjes.

5 likes

Ik gebruik zelf altijd reguliere deodorant, werkt zelfs langer dan 2 uur bij mij. Heb je dat wel is geprobeerd? Moet het overigens niet 30+ graden zijn, want dan werkt niks langer dan 5 min haha.

Linkjes plz!

2 likes

Die kan toch in hetzelfde lijstje als TO?

5 likes

Welk product gebruikte je graag tegen rosacea?

7 likes

Nieuwe lampenkap van Kwantum en vaas van Xenos

24 likes

Ik heb mn rosacea weggekregen door twee keer per dag een heeeel dun laagje sudocrem erop te deppen. Doe ik nog steeds als ik opeens een bultje heb en het werkt altijd.

3 likes

Een aantal jaar geleden postte ik dat ik business class tickets had gekocht naar Japan om te vieren dat ik aangenomen was voor een destijds hypothetische phd plek. Vanwege covid moest ik die annuleren (:broken_heart:) (ben nog steeds gegaan, maar half jaar later economy lol).

Maar niet getreurd want ik heb business class tickets gekocht naar Japan om te vieren dat ik m’n nu hypothetische boekje voor m’n niet hypothetische phd heb ingeleverd :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

164 likes

Heb je die schoenen al binnen? Lopen ze lekker?

1 like

Ik dacht even dat dit een post van Electric was

11 likes

Ik ga echt stuk om die sprietjes in de vaas

8 likes

Ik heb ze toevallig ook en ze zitten mega lekker. Kon er meteen een hele dag op lopen. Ze zijn alleen niet van leer… Echt belachelijk voor die prijs vind ik. Heb van die dunne leren plakzooltjes gekocht voor erin.

2 likes

Ik heb deze in panter, ze lopen echt prima.

2 likes

Ik had precies dezelfde maar die ben ik kwijt geraakt vlak voor een hittegolf :cry:

12 likes

Vorige week precies deze aankoop gedaan om precies dezelfde reden. :upside_down_face:

4 likes

Impulsieve aankoop. Hopelijk krijg ik er geen spijt van :joy:

28 likes

Heb deze nu een week, heeerrrlijk! Ga je echt veel plezier van hebben

4 likes