Show je laatste aankopen #11

Jaa geniet ervan! Je gaat er geen spijt van krijgen.

5 likes

Wij zijn ook fan van deze fan. :dash:

Overdag veel wind, natuurlijke stand is fijn en ‘s nachts stil genoeg!

3 likes

Veel plezier ermee :grin: ik heb 'm ook

6 likes

Ik ga als vakantie wandelen in Engeland dus ik heb eindelijk een goede daypack gekocht (had alleen een megabackpack en hele kleine tasjes) en een fatsoenlijke regenjas

25 likes

Is dit nou echt heel anders dan een reguliere goedkope tafelventilator? Verkoelt het echt meer? Los van het stille

2 likes

Ja, ik vind hem echt wel wat beter. De ‘wind’ is voor mijn gevoel koeler en beter verspreid.
Maar een ‘gewone’ ventilator werkt ook gewoon natuurlijk. Het is en blijft een luxe product die eigenlijk absurd duur is voor wat het is, maar merk dus wel verschil met een goedkopere ventilator.

3 likes

Ook besteld :joy:

5 likes

Aeyde Uma flats, ik ben zwak en ze zijn in de uitverkoop :money_with_wings:

33 likes

nou precies dat. Ik heb boven zo’n goedkope staan en merk echt dat deze gewoon de warme lucht verspreid. Wanneer hij dan niet in mijn richting blaast, dan voel je de warmte weer. Terwijl ik het idee heb dat die van Duux door de manier van blazen, de ruimte meerr verkoelt en het dan ook koeler blijft. Geen idee of dit een beetje logisch klinkt, maar merk echt enorm veel verschil.

Zou zo een tweede willen maar ding is echt duur.

6 likes

Gekocht voor een bruiloft a.s. zaterdag en heel blij mee! Om ook gewoon te dragen. Ik vind het wel leuk die terugkeer van (mooiere) ballerina’s/flats! Van Alohas.

39 likes

Prachtig!

3 likes

Deze jurk via vinted.

Hij werd vandaag bezorgd en ben er zo blij mee :heart:.

58 likes

Hoe duur is hij dan? (die fan)

3 likes

Was ook wel benieuwd, zie m op bol vanaf 100 euro! Is niet gratis maar had erger verwacht :money_mouth_face:

3 likes

11 likes

Dit is mijn heuvel; hier ga je geen spijt van krijgen!!

Ik heb ondertussen een identiteitscrisis:

19 likes

Haha hele tijd als ik reclame voor deze slippers zie dan moet ik denken dat iemand hier (@ZusjevanJoost ?) zei dat ze het “wel erg veel voet vond” en cannot unsee. :joy:

Maar he: veel plezier ermee! :foot:

6 likes

Ja ik draag ze niet naar kantoor :joy: het zijn gewoon veredelde slippers

3 likes

Ik heb ze ook en het is lelijk maar comfy :joy:
Overigens niet voor echt een hike. Ik heb daar nóg lelijkere voor.

Wat voor sokken dragen jullie in die mooie flats? Of geen sok?

1 like

Haha ja dat was ik! Dat was deze versie. En ik zei erg tenerig haha kijk dan

(Niet mijn tenen)

12 likes