Show je laatste aankopen #11

Hahahaha ja komt echt door de plaats van dat bandje, niet heel charmant.

9 likes

Ja precies! Als hij iets hoger zat was het prima.

6 likes

Dat bandje bij de teen lijkt zo oncomfortabel. In de zomer zwellen mijn voeten altijd op, dan lijkt het dat zo’n bandje gaat knellen. Als een rollade :joy:

6 likes

Ja daar had ik ook last van. Ze zaten veel te strak toen ik ze paste, laat staan dan ik ze zou willen dragen met dít weer.

5 likes

C&A

Kambukka lagoon insulated

15 likes

Je moet ze vaker dragen. Ik vond ze in het begin ook wat pijn doen door die strakke elastieken maar nu draag ik ze de hele dag door.

4 likes

Lekker veel teen! Ze zijn van Scholl

20 likes

Ah ja maar het was toch niet mijn smaak en had geen zin in pijn :weary: Ik draag nu de Birkenstock Arizona in lakzwart die ik vorig jaar al had gekocht met plezier.

2 likes

Same. Dan zitten ze echt heerlijk. Ze zijn m’n go to met dit weer.

1 like

Welke versie is dit?

1 like

Duux Whisper 2

2 likes

Mijn collega had deze op kantoor, gelijk ook besteld. Heel fijn voor snachts ook naast je bed. Koelt door het water de lucht net wat meer die hij blaast.

8 likes

Ik heb deze ook, eigenlijk gekocht voor onze aircoloze camper. Maar ik gebruik ‘m nu ook standaard naast m’n bed en ik slaap prima. Dus ik denk dat het goed werkt :smiley:

4 likes

Heb ze ook teruggestuurd daardoor🥲.

4 likes

Van bol?

1 like

Lekker op tijd maar we zijn dit jaar vast nog niet af van de hitte :hot_face:

7 likes

Mezelf even getrakteerd op deze disco-tas na een lang en ellendig medisch traject! Tijd voor meer disco in m’n leven! 🪩💃

122 likes

Ja via bol

3 likes

We hebben nog heel juli, augustus en september :smiling_face_with_tear:

Ik doe niet mee met tenen showen maar had wel weer nieuwe loafers nodig. Vijf jaar met mijn vorige paar gedaan dus eens kijken hoe lang we het met dit paar gaan uithouden.

23 likes