Show je laatste aankopen #11

23 likes

Omg geweldig :heart_eyes:

2 likes

OMG :star_struck:

2 likes

Ben bang dat dit elk trouwseizoen terug blijft komen

6 likes

Trouwseizoen gaat nou eenmaal samen met komkommertijd.

3 likes

Bijna weer b&b vol liefde tijd

7 likes

Echt zin in 🥹

2 likes

In België is het al enkele weken bezig :partying_face:

1 like

24 likes

Wat een sim foto zeg

28 likes

Ja ik kon geen betere foto vinden bij de advertentie :joy:

3 likes

Is ook wel een beetje sim zo’n loopband

8 likes

Ik heb er eentje, kan tot 10km per uur! Hij is heel fijn eigenlijk maar ik gebruik hem te weinig. Je kan er dus ook gewoon op joggen. Verbaasde me echt wel hoe steady dat voelt.

Mocht iemand omgeving Rotterdam interesse hebben…

1 like

Ik heb hem vandaag besteld! Hij kan tot 6km per uur maar vind ik prima.
Ik werk veel vanuit huis en het is een fijne manier om toch aan mijn stappen te komen + bewegen tussen werk door.

1 like

Wat zou je er evt voor willen hebben?

2 likes

Maakt dat niet veel herrie als je erop rent?

2 likes

Ik kan echt niet joggen en zeker geen 10 km p/u, maar op die loopband dus wel?
Ik denk omdat de band onder je door blijft draaien wanneer je in de lucht bent als het ware en dat dat daarom een verschil in snelheid geeft met rennen buiten?
Ik vind het prettiger dan buiten rennen, ook iets minder belastend met het neerkomen qua klap. Ik heb er wel een met een inklap stang erboven waar je je kunt vastgrijpen mocht je je evenwicht verliezen. Maar hij was verder gewoon heel budget.
Hij maakt alleen veel herrie waardoor ik de tv niet meer goed hoor haha, dus moet koptelefoon op.

4 likes

Het is deze heb hem in het najaar gekocht en maar een paar keer gebruikt (ja oeps :grimacing:). Vind het lastig om een prijs te bepalen, denk rond de €250?

3 likes

De Owala Freesip!

Heb jarenlang een roze Camelbak gehad. Maar m’n laatste was echt weer aan vervanging toe. Wilde wel weer iets met een rietje, want daardoor drink ik veel meer water. Deze moet goed zijn, stevig en goed wasbaar ook. Dus ben heel benieuwd.

12 likes

Mocht iemand in (omgeving) Amsterdam interesse hebben in een loopband, let me know. Die van mij staat te verstoffen.

5 likes