Show je laatste aankopen #11

Waar zijn deze van?

4 likes

Manfield! Het zijn deze: Zwarte leren loafers | Instappers | Manfield | Manfield

Mijn vorige paar was van Notre V, ook een aanrader mocht je op zoek zijn naar kwalitatief fijne leren loafers:

6 likes

Ik zoek ook een kleine ventilator voor het slaapgedeelte van de camper. Jij bent hier dus tevreden over met dit doel?

2 likes

In de camper gebruik ik 'm wel vooral voor mijn hond.
Het is wel jammer dat ie zo gericht wind blaast. Vannacht had ik ‘m naast mijn bed staan en ik heb als een roosje geslapen, maar mijn vriend heeft niks gevoeld en geen oog dichtgedaan :’)

6 likes

Oh, hahaha. Ik zag ook een review opbol die dat zei. Verder wel positief, maar dan skip ik em toch maar denk ik! Thanks

2 likes

Deze twee jurken (zelfde modellen) in de sale van &Other stories

Manfield

Longchamp Pliage mini + amazon straps

21 likes

Adoore

21 likes

nieuwe wandelschoenen omdat m’n vorige binnen een half jaar al kapot waren :frowning: hopelijk gaan deze langer mee

10 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Dit rokje van Fluresk, ik heb meer kleur in mijn leven nodig.

25 likes

Binnen een half jaar?! Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik weet niet van welke merk en of je nog het bonnetje of factuur hebt. Maar het kan lonen om contact met ze op te nemen

1 like

image
Voor vnv, nu al zin in!

33 likes

Een airco. Niet voor mezelf, maar voor mijn konijnen. Ze hebben een eigen kamer. Ik heb me van de week met de hitte zo’n zorgen gemaakt ondanks icepods, ramen en gordijnen dicht etc… Toen ik gisteren zag dat er weer een periode met ver boven de 30°C aankomt, schrok ik zo dat ik deze heb gekocht.

Voor de geïnteresseerden: hij is van de Lidl en maar € 150,-

12 likes

Ja was bij de Bever en ik heb het aankoopbedrag als tegoedbon gekregen, en daar deze nieuwe gekocht (moest wat bijleggen).

2 likes

81580-0001

6 likes

Kan je vertellen of je er tevreden over bent zodra je hem binnen hebt? Is wel een goede prijssss

1 like

Ga ik doen!

4 likes

Stofzuigen wordt leuker met deze rakker.

48 likes

Lamp voor op m’n nachtkastje!

46 likes

37 likes