Aah ik vind het trouwens een vet gezellige foto!
Ik heb deze niet voor konijnen maar voor mijn kind. Klein kamertje en daar werkt ie opzich wel goed voor. Maar heeft toch wel wat tijd nodig om de kamer goed koel te krijgen.
Enige nadeel is dat de slang best snel los gaat van de airco, die hebben wij met tape vast moeten plakken.
Die foto is van H&M
Wow love deze! Heb je een linkje?
Via de rode lap site te bestellen
Hahahaha, ik zou willen dat dit m’n eigen huis was! Maar zoals al gezegd inderdaad de foto van de H&M site
Absoluut interrailcitytripproof, 1 dag zelfs 20.000 stappen mee gezet zonder zere voeten. Heb best gevoelige voeten en snel blaren maar bij deze geen last van.
Ik had ze toevallig ook besteld maar bij mij vielen ze iets te ruim! Hopelijk bij jou wel precies goed.
Jaaaaa zo leuk!
Oh ik draag meestal 39-40 en heb nu 39 dus hoop dat het dan bij mij juist goed uitvalt!
Waren voor meer dan de helft van de prijs afgeprijsd. En mijn contract is verlengd, dus dit is ook om dat te vieren
Ik vind die clips ontzettend handig, wanneer ik borduursels inlijst
Ik denk het wel! Ik heb normaal 37-38 en ik was juist voor 38 gegaan. Dus ik denk dat jij goed zit
Heb jij misschien tips voor het inlijsten van borduurwerk of een goede tutorial? Ik heb het nog nooit gedaan en ervaar nu een drempel waardoor het steeds maar blijft liggen
Ja ik heb deze ook op elke warme vrije dag gedragen tot nu toe, ik woon in de stad en loop en fiets ermee en ondanks dat mijn voeten echt jankerds zijn heb ik nergens last van! Mijn transformatie naar Teva mom is helaas compleet.
Ik ben nu ook geneigd om ze te kopen. Ik heb ooit vet lelijke sandalen gekocht (ze heten volgens mij ook serieus Waldlaufers oid) en m’n moeder zweert erbij. Maar ik kreeg gewoon snijwonden en blaren van dat bandje? Wat superzacht leer was ook, dus echt van die ‘prinses op een erwt’ tenen.
Maar kan ook komen dat ik wel zweetpoten heb (iel) en het daarom gaat schuren dus iemand met zweetpoten en ervaringen met deze sandalen?
Ik heb zweetpoten en krijg overal blaren van (vooral op mijn hielen maar ik hou bijv ook niet van teenslippers want oncomfortabel). Dit is geen leer trouwens, dus wel maximale camping-zwembad-look, maar ze lopen lekker Ik zoek wel nog naar wat nettere sandalen die ik naar mijn werk aan kan maar dat is zo’n irritant proces want ik weet eigenlijk na een dag dragen pas of mijn voeten dan aan flarden zijn of niet.