Show je laatste aankopen #11

Hoop echt dat dit mijn leven makkelijker gaat maken :crossed_fingers:t2: een handstomer voor kleding

8 likes

Samsøe Samsøe

New Balance RC42

JW Anderson x Uniqlo

Linnen broek van Stradivarius

10 likes

Voor een bruiloft. Maar ik weet het nog niet. Hopelijk zit hij mooi

74 likes

Wowwwww wat een supermooi pak

4 likes

Ik twijfelde ook om deze of de normale tabby te halen, maar uiteindelijk voor deze gegaan:
AISelect_20250729_213814_Samsung Internet

19 likes

Ook mooi!

3 likes

Wow echt prachtig! Lichtgroen wel toch? Of is die wel beige/wit?

1 like

Lichtgroen inderdaad!

1 like

Dit lampje van Loods5

55 likes

Mijn magische trio van PC

Heb mijn huidverzorging een tijd verslonst vanwege verschillende factoren, maar ben nu weer begonnen en mn huid is direct 100x beter/rustiger. Wat een magie :dizzy:

17 likes

UNREAL BLUSH HEALTHY GLOW STICK van Charlotte Tilbury

Bronzer

19 likes

Oeh ziet er mooi uit! Is deze blush beter dan die andere blush die zij hebben in dat knijpding? Qua verpakking denk ik sowieso want dat is echt een drama bij dat knijpding

4 likes

Ja die knijptubes vind ik ook niet fijn! Tot nu toe vind ik deze stick heel fijn werken en hij is super gepigmenteerd. Dus ik bouw wel op met steeds een klein beetje want de eerste keer dat ik hem opdeed was ik net een clown :clown_face: :weary:

3 likes

Asos. Hele week over zitten twijfelen en nu stond er ‘de allerlaatste’ bij mijn maat en toen was ik meteen overgehaald

68 likes

Aaahh die is zoo vet!! Heb een hele tijd getwijfeld om dit model te kopen (maar dan in een effen kleur)

6 likes

Die schreeuwt ook jouw naam, dat je überhaupt getwijfeld hebt

16 likes

Ja!!! En deze ook :grimacing: hele avond op vinted zitten scrollen. Hoop dat ik niet opgelicht ga worden en dat hij niet veel te groot gaat zijn.

20 likes

Ik heb al een zwarte en die broeken hebben een soort ventilatie doordat er wind door die knoopjes heen komt. Zijn chill!

4 likes

Omg memories naar 1995 ofzo, toen had ik die ook in het zwart.

3 likes

zo lekker deze

18 likes