Show je laatste aankopen #11

Wat zou je er evt voor willen hebben?

2 likes

Maakt dat niet veel herrie als je erop rent?

2 likes

Ik kan echt niet joggen en zeker geen 10 km p/u, maar op die loopband dus wel?
Ik denk omdat de band onder je door blijft draaien wanneer je in de lucht bent als het ware en dat dat daarom een verschil in snelheid geeft met rennen buiten?
Ik vind het prettiger dan buiten rennen, ook iets minder belastend met het neerkomen qua klap. Ik heb er wel een met een inklap stang erboven waar je je kunt vastgrijpen mocht je je evenwicht verliezen. Maar hij was verder gewoon heel budget.
Hij maakt alleen veel herrie waardoor ik de tv niet meer goed hoor haha, dus moet koptelefoon op.

4 likes

Het is deze heb hem in het najaar gekocht en maar een paar keer gebruikt (ja oeps :grimacing:). Vind het lastig om een prijs te bepalen, denk rond de €250?

3 likes

De Owala Freesip!

Heb jarenlang een roze Camelbak gehad. Maar m’n laatste was echt weer aan vervanging toe. Wilde wel weer iets met een rietje, want daardoor drink ik veel meer water. Deze moet goed zijn, stevig en goed wasbaar ook. Dus ben heel benieuwd.

12 likes

Mocht iemand in (omgeving) Amsterdam interesse hebben in een loopband, let me know. Die van mij staat te verstoffen.

5 likes

Een walking pad? Of echt een traditionele loopband?

3 likes

:heart: onze wegwerp maatschappij

42 likes

Een walking pad inderdaad, deze: (https://www.wehkamp.nl/app/product/17170784?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share)

6 likes

Heb mijn Owala vorig jaar meegenomen uit Amerika en echt meeeega blij mee en tevreden over!

5 likes

Deze heb ik en hij is heel chill!

4 likes

Als vervanging voor m’n Doppers want die smaken allemaal naar vaatwasmiddel.

Of iemand de gouden tip om die smaak er nog uit te krijgen?

4 likes

Love owala, snap de Stanley hype niet wanneer we Owala hebben

3 likes

Ik vraag me af of ‘ie dan wel 10 km per uur gaat, of dat jouw conditie beter is dan je denkt. Want ook dat is op een loopband best snel. Er zijn een hoop hardlopers die als doel hebben om een 10 km onder het uur te kunnen lopen, dus ik kan me niet helemaal voorstellen dat iemand die niet hardloopt dit moeiteloos red op een band. (Daar ga ik door jouw zin even vanuit.)
Tuurlijk heb je op een band wel minder weerstand en loopt het makkelijker dan op een weg met bochten etc, maar nog steeds is dat niet super simpel.

8 likes

Ik was echt fan van de chilly want lekker lang koud/warm. Maar binnen 6 maanden is die “stuk” draait de dop niet meer goed open. -_-

2 likes

Ik vind een loopband ook ergens weer zwaarder, want echt een aanslag op je knieën zo hard dat ding. Bij korte stukken gaat het wel, maar als ik lang op de loopband sta (en dan doe ik geen 10, maar eerder tussen de 5,5-6,5 km p uur) voel ik dat echt wel bij m’n knieën.

3 likes

Waarom begint iedereen opeens weer met die loopband?! Pak een paraplu en ga wandelen. Dat ding gaat verstoffen.
En jaha, er zijn mensen die wat aan die band hebben.

20 likes

Het is de tweede golf, nu zijn ze tweedehands!

Tbf nog steeds blij met de loopband die ik voor m’n vadertje heb gekocht. Kijk er wanneer ik bij mijn ouders ben altijd tv op, perfect aangezien ik hun programma’s niet interessant genoeg vind om ze te kijken zonder te multitasken

8 likes

Waar heb je deze besteld?

1 like

Via urban outfitters!

3 likes