Show je laatste aankopen #11

13 likes

Met telescoop steel van 4,5 meter voor het doen van de ramen boven.

12 likes

Via Vinted

16 likes

Deze @heeleventerug

5 likes

Zara spijkerbroek

7 likes

Helemaal content mee

14 likes

10 likes

Na weer het zoveelste boek met verkrampte vingers te hebben gelezen…

:joy::joy: voelt totaal belachelijk maar ik denk wel dat het m’n leesleven gaat beteren. Gisteren ook even liggend in bed getest, heel chill :sunglasses:

32 likes

Haal je het boek er dan telkens uit als je de bladzijde om moet slaan?

4 likes

Je kan dat plastic dingetje heel gemakkelijk omklappen!

3 likes

Haha ik heb precies dezelfde gekocht deze week vanwege nekklachten, heel blij mee :joy:

10 likes

Ah zo leuk om te zien dat dit ding niet veranderd is haha. De mijne was nu zo’n 20 jaar oud geweest denk ik? Jammer dat ik hem niet heb bewaard, was ik heel blij mee geweest nu

1 like

Is dat niet alsnog irritant bij het omslaan van de pagina of stel ik me aan?

5 likes

Ik snap het voordeel ook niet.

2 likes

Ja koop gewoon een ereader :cowboy_hat_face:

14 likes

Je hebt ook heeel handige standaard voor je e-reader en een mini afstandsbediening met een knopje om de blz “om te slaan”.

3 likes

Pardon? (Doe normaal) Een afstandsbediening voor je ereader? Is 10 centimeter bewegen nu ook al te veel? :sob:

9 likes

:joy::joy::notes::notes:

Edit: Moest em echt even weer opzoeken hahah

5 likes

Voor mij is het zwaar om het boek omhoog te houden en dat je steeds iets naar beneden kijkt. Hiermee kan ik het voor me neer zetten en belast ik mijn nek minder. Ik gebruik m ook voor m’n ereader.

5 likes

Fysieke boeken kopen, verzamelen, meezeulen en in m’n handen houden is minstens de helft van de lol voor mij, dus een e-reader is helaas niets voor mij :woman_shrugging:

@Rosie minder irritant dan sommige boeken zijn om (met één hand) vast te houden haha

5 likes