Wat een leuke top! En eens over het personeel van shoeby, die in mijn stad is net een soort cult
Je vraagt je soms bijna af of ze niks willen verkopen en je liever de winkel uit willen jagen. Ik liep vorig jaar een filiaal in want het ging opeens hard regenen. Daar besloot ik spontaan een blazer te passen. Ik droeg die dag een camouflagebroek en een sportieve, outdoorachtige jas. Komt die vrouw, nadat ik het pashokje uitloop om in een spiegel te kijken hoe de blazer valt, heel dicht bij me staan en zegt: ‘Dat is wel heel vrouwelijk hè?’ En toen wist ik niet wat ik moest zeggen.
Desigual jeans. Ik hoop zo dat deze broek past.
Ik vind dat geluid juist altijd ziek chill, soort van white noise haha
Van die mutsige vrouwen die dan ‘hip’ willen kleden.
Ja ik ook! Ik slaap standaard met een luchtreiniger, beetje vergelijkbaar qua geluid!
@Nefertiti ik had m ook voor mijn kind gekocht, maar leek me toch iets te heftig, dus die heb ik wel teruggestuurd.
Ja, dat was ik! En volgens mij is aarde niet nodig voor de werking, maar wel belangrijk voor de veiligheid—zeker bij een ventilator.
Omggg jaa shoeby heeft echt kutste personeel ooit.
Je moet dat ding toch best vaak afstoffen als je geen stofregen wilt?
Paar keer je swiffer eroverheen halen is toch echt weinig moeite
Shoplog, ‘healing my inner child’-editie.
New Nintendo 3DS XL (tweedehands)

Cooking Mama Sweet Shop voor de 3DS.
Modretro Chromatic (soort van nieuwe Gameboy Color)
En wat spelletjes voor op de Modretro Chromatic die niet van Nintendo zijn:

Wilde ze vorig jaar, maar toen niet gekocht want zwanger. Nu gevonden met korting ![]()
wat vet zon ding!
kunnen ninentospelletjes daar ook in?
mijn laatste aankoop:

voor het eerst in mijn leven een paar laarzen (asos)
Jazeker! De Modretro Chromatic speelt spelletjes van de Nintendo Gameboy Classic en de Nintendo Gameboy Color.
Dus ook je eventuele oude spelletjes kan je blijven spelen. Modretro maakt ook regelmatig nieuwe games en andere partijen zoals Limited Run ook.
Gameboy Advance-cartridges passen helaas niet, maar daar heb ik andere apparaten voor.
Hint: mijn man brengt indie games uit op cartridges voor de game boy (en ze werken ook op deze nieuwe versie!). Hij zei dat ik z’n website moest promoten, dus bij deze: ferrantecrafts.com. Oke, reclamemodus uit. ![]()
Ohhhh deze kende ik nog niet! En Nederlands ook nog! Supergaaf. Ik ga neuzen in de spellenlijst. ![]()