Ik heb er geen, maar lijkt me erg handig! Ik heb al vaak kramp in mijn pols Ik lees vaak echt uren achter elkaar, soms wel 5 u ofzo.
Dit zei ik ook tot ik elke avond weer zat te kloten met dat je in het donker niet kan lezen. Nu heb ik een e-reader en wil ik nooit meer anders. Ik verslind zoveel boeken😂
Ik heb e-reader gehad 10 jaar geleden! Was toen eigenlijk anti maar voor een lange backpackvakantie leek het toch handiger dan fysieke boeken meenemen, en ik moest toen toegeven dat het echt een geweldige uitvinding is! Het werkt echt heel goed en ik begrijp waarom mensen het graag gebruiken, maar boeken verzamelen is ook gewoon een hobby van mij denk ik? En ik vind het veel romantischer om een boek te hebben, vast te houden, vouwen in te maken, soms aantekeningen te maken etc. Zou het met een boekenclub ook echt kut vinden een boek op e-reader te hebben? En ik nu vind het leuk om boeken uit te lenen, en om naar mn boekenkast te kijken en te zien wat ik allemaal gelezen heb (en nog moet lezen).
Tja ik hou erg van boeken en dus niet alleen van de inhoud ervan. En ik heb een nachtlampje
Hahaha ik bedoelde eigenlijk die gozer in t begin idd, ik kende dit nr helemaal niet
Dan lig je bijvoorbeeld met een hand onder je hoofd (+afstandbediening) en de andere heb je dan je e reader. En dan hoef je niet steeds te verliggen. Dit is een voorbeeld en een idee dat ik er zelf bij heb.
Mijn eigen ereader is gesneuveld. En lekker liggend op je zij een boek lezen is heerlijk maar niet met een boek van 800 paginas kwam ik achter
Zoiets is ook top, zeker bij van die strak gebonden boeken die niet goed open willen. Ik heb die van mij gekregen maar ook op bijv bol te koop
Boeken kopen/verzamelen en boeken lezen beschouw ik ook zeker als twee aparte hobby’s.
Ah gelukkig lees ik niet, wat een zware hobby is dat zeg
Ik heb er zo 1 maar krijg dan echt kramp in mijn pols. Ja zal vast aan mij liggen hoor
Ik ben vooral te skeer om allemaal fysieke boeken te kopen
Huh je houdt je e-reader toch gewoon in je hand en met je vinger kun je de blz omswipen?? Hoezo zet je je e-reader in een standaard?
ik heb zo’n soort hoesje waar je hem op verschillende manieren mee neer kan zetten, vind dat wel echt chill als je geen zin hebt om m vast te houden en/of in een positie wil liggen waarbij dat chiller is. op het strand op je buik of zij bijvoorbeeld
Nou ik heb er dus geen maaar hoe langer ik er over nadenk hoe handiger het me lijkt. Lekker in alle posities kunnen liggen en niet half je nek breken. Ook handig met bijv borstvoeding geven? Of heb je dan misschien wel een hand vrij nog. Ik ga er zodra ik thuis ben een bestellen, review volgt later
Jij hebt vast nooit op je zij in een koude tent gelegen, waarbij je e reader net handsfree leunt tegen je tentdoek en dan elke keer je armen uit je warme slaapzak moet halen waarbij dat ding weer omvalt. + veel andere liggende houdingen.
Ik heb het niet, maar ik ga het zeker kopen!
Hahaha nee geen ervaring in een tent.
Ik heb een popsocket op mn ereader geplakt waardoor ik hem makkelijker kan vasthouden, en als ik op mn zij lig in bed leun ik mn pols op een knuffel van mn kinderen geen standaard nodig
Maar je hebt geen standaard nodig omdat je er zelf een hebt gemaakt op die manier. Dan is het toch wel begrijpelijk dat anderen een standaard fijn zouden vinden? Je doet het zelf ook
Wowww dit ziet er ook top uit haha. Ik ga dit direct ook bestellen voor mezelf en m’n boekenclubmaten, voor precies inderdaad die strak gebonden boeken waar ik kramp van krijg
Mijn hoesje kan dit ook en het is zo chill! Vooral voor op mn zij lezen of in de trein.
Ik heb net Krekel van Annet Schaap uit en ik vond hem zo mooi. De sfeer van het verhaal en de schrijfstijl waren weer geweldig. Echt om jaloers op te worden haha.
Edit: ik dacht dat ik in het boeken topic zat. Nouja, gratis review voor iedereen!
Ik zal maar niet zeggen dat ik eigenlijk al heel lang zoiets als dit op mijn verlanglijst heb staan.
Een standaard i.c.m. afstandsbediening zodat je op je rug kunt liggen tijdens het lezen en je handjes lekker warm onder de dekens kunt houden.
Lijkt me echt heerlijk!