Omdat het nu ff privé allemaal kut gaat samen met een vriendin en haar moeder eind november een weekendje Londen geboekt
Stond al zo lang op mijn wishlist. Dan heb ik iig iets leuks in het vooruitzicht!
Waar heb je de Modretro Chromatic gekocht? Ik kan het online niet zo snel vinden
Mijn moeder speelt altijd op een Gameboy, maar het wordt steeds ingewikkelder om een werkend apparaat te vinden als er weer eentje sneuvelt haha
Via de website van Modretro. Ze verzenden vanuit Amerika maar ik had geen verzendkosten en ook geen invoerkosten, dat zit allemaal al bij de prijs inbegrepen.
Mocht je liever Nintendo hardware willen, of het wat voordeliger willen, dan kan ik MarioGBA (Nederlandse website) van harte aanraden. Zij verkopen ook consoles. Alleen vind ik het scherm van een originele Gameboy te flets.
FunnyPlaying is ook nog een optie; dat is weliswaar Chinees maar de schermpjes van deze zijn wel beter dan de originele Gameboys.
second female (dit is die jurk waarvan ze deden alsof het wol was maar niet zo was ![]()
)
maanesten
boek
lava zout!!
en lievelingsthee, white temple van AC Perch
niet gekocht maar GRATIS gekregen op een festival, full size ![]()
![]()
![]()
dit ziet er echt heel lekker uit maar duuuur
is zo, maar uiteindelijk doe je zo lang met losse thee! als je het omrekent naar prijs per kopje vind ik het meer dan waard
Mijn airwrap is al 3 maanden stuk wat echt een gemis is. Ik gebruikte hem altijd. Maar de nieuwe was al aangekondigd dus ik moest geduld van mezelf hebben. Vanaf morgen kan ik eindelijk mn haren weer fleeky hebben ![]()

Voor 25 euro op Vinted, de hele serie (vijf seizoenen)!!! Heb echt superveel zin om hem opnieuw te kijken. Ik heb in de afgelopen weken al mijn streamingdiensten/abonnementen voor media afgezegd, helemaal leuk.
Oe wat voor opzetstuk is dat ding linksboven? En hoe lang is jouwe mee gegaan? Ik gebruik mijne ook trouw en heel benieuwd wanneer ik een nieuwe moet aanschaffen.
Links boven is een nieuwe opzetstuk die zou moeten stijlen met lucht. Mijne is na 5,5 jaar ermee opgehouden. hij gaat nog wel aan maar raakt al heel snel oververhit en dan moet ik paar min wachten tot ik weer wat kan doen wat echt geen doen is haha
Beetje laat, maar ik heb de airco nu met de hitte van de afgelopen dagen pas gebruikt. Hij bevalt goed, iig voor een ruimte van zo’n 10 m2. Ik denk niet dat hij veel groter aankan, want heb wel getest met de deur open of de gang dan ook afkoelt, maar dat valt tegen.
Hij maakt alleen wel enorm lawaai, ik zou daar niet bij kunnen slapen, dus of je zoiets op je slaapkamer moet zetten…?
Deze kleur is zo moooi ![]()
Ik denk heel eerlijk dat je met geen enkele mobiele airco echt goed slaapt door het geluid. Ze maken allemaal lawaai helaas.
Ja ik heb hem wel op mijn slaapkamer maar zet hem aan voordat ik ga slapen. Of even als het snachts weer heel warm is/ik wakker word.
Ik slaap echt heerlijk met het geluid van de mobiele airco. Maar het is best een constant geluid en zet hem dan wel op minder hard blazen. Het is een soort white noise haha
Even nieuwsgierig maar krijg je vanuit Dyson geen nieuwe/korting? Ik ben aan het kijken naar een Airwrap maar als hij na 5 jaar stuk zou zijn en Dyson dan niets voor je doet dan koop ik denk ik toch de Shark
Zou niet weten waarom ze je korting moeten geven… dit geld overigens toch voor alle grote artikelen? Er is niks met 5+ jaar garantie.
Ik denk niet dat je 5+ jaar garantie krijgt
Garantie die een fabrikant je geeft is altijd extra, dus bovenop de wettelijke rechten die je hebt. Je mag verwachten dat zo’n ding voor dat geld wel minimaal 5 jaar mee gaat, langer zelfs. Dus ik zou vanuit Dyson wel iets van korting/tegemoetkoming verwachten eerlijk gezegd