Heerlijk!! Treat yoself
Vind het heel calvinistisch om hier over te oordelen boeiend of iemand handmatig de bladzijde omslaat of niet? Moet ontspanning ook al werk zijn?
Lekker doen
Heerlijk!! Treat yoself
Vind het heel calvinistisch om hier over te oordelen boeiend of iemand handmatig de bladzijde omslaat of niet? Moet ontspanning ook al werk zijn?
Lekker doen
Ik heb voor op vakanties zo’n arm die je vast kan clippen en ook zo’n afstandsbediening . Alleen soms is er niks waar je die arm aan vast kan clippen
zo jammer
Zou dit in oktober de nieuwe forumtrend worden?
Nou ik denk vooral, kun je hier zelf nou niks voor bedenken? Snap de toegevoegde waarde niet van een standaard als je het zo makkelijk zelf kunt oplossen met wat dan ook
Oké ik geef toe dat is een beetje overdreven maar ik snap gewoon niet dat er zoveel weerstand is tegen dingen die je leven makkelijker kunnen maken. We hebben het allemaal druk en vermoeiend genoeg toch?
De consumptie en het vele kopen wat daarbij komt daar is zeker iets over te zeggen. Maar luiheid vind ik niet het probleem
Nou hier gaat het mij meer om idd. Ik ben zeker voor gemak! Maar overal moet dan weer iets voor gekocht worden en dat is niet altijd nodig, vind ik. DISCLAIMER YOU DO YOU geen discussie nodig hoor verder
Maar moet je dan wel in dit topic kijken, als je het lastig vindt om aankopen te zien die jij niet zinnig vindt?
Love aankopen die ik niet zinnig vind. Ik koop bijna niks (niet per se uit zuinigheid of uit anti-consumptie ofzo) maar ik houd ervan om naar andere aankopen te kijken. Ik vind het jammer dat hier niet meer gepost wordt tbh.
Een steun voor je ereader ja dat snap ik wel hoor maar een AFSTANDSBEDIENING voor iets wat voor je neus staat dan denk ik echt waar the fuck zijn we mee bezig. Als je zo moe bent moet je vooral meer bewegen, en niet minder. Maar goed doe vooral je ding en koop die zooi, ik kijk er wel naar hoor haha
Ik volg een schoonmaakinfluencer die altijd zegt dat als ze niet aan het schoonmaken is, is ze aan het lezen en haar set-up is echt goals voor mij hoor
Ik gebruik dit nu ongeveer een jaar (misschien zelfs al bijna twee), en het heeft mijn leesmomenten in bed echt een stuk comfortabeler gemaakt. (vooral de nachten waarin ik ruk slaap) Lekker warm onder de deken blijven liggen, zonder koude handen of lamme armen van het vasthouden van een boek of ineens een e-reader in je gezicht als je in slaap valt. Heerlijk relaxed!
(de simpele tablet/telefoon standaard van ikea van bamboo is hierin ook fijn)
((de afstandbediening gebruik ik ook tijdens het sporten, ik lees op de loopband))
Het is toch hartstikke zuinig als je je verwarming niet aan hoeft omdat je lekker met heel je lichaam en je kruik onder de deken kan blijven omdat je vanuit je holletje de bladzijde van je ereader om kan slaan. Het is dat ik te lui ben om dat allemaal te installeren maar ik heb in de winter altijd moeite met lezen in bed (terwijl ik het dan ook het liefste doe, op lange, donkere avonden lekker vroeg naar bed met een boek) omdat dan altijd een deel van mij onder de warme dekens uit moet. En het is KOUD in mijn slaapkamer
Ik snap je helemaal als je het zinloos vindt, maar ik krijg altijd heel snel last van m’n nek omdat ik op de bank of in de trein steeds naar beneden kijk en in bed las van m’n pols. En ik lig dan ook vaak behoorlijk lang, zeker meer dan een half uur in dezelfde positie.
Dus ergonomische redenen vind ik best een argument.
En ja we consumeren teveel, maar dit is iets waar je 1x iets van aanschaft. Dat valt voor mij nog wel te verantwoorden hoor.
Ja en dan heb je een zo’n extra koude hand omdat het koud is buiten je bed en je bloedsomloop ook niet lekker gaat als je de hele tijd je hand in die hoek moet houden.
Ik ga zo stuk om jullie
Lijkt me echt heerlijk als je geen last hebt van koude handen! Ik ga ook kijken naar zo’n afstandsbediening haha
Haha ik vind het gewoon van de zotte om een e-reader op een standaard te zetten en dan de blz om te slaan met een afstandbediening, gaat het ff maar joh koop het lekker ik hoef nergens mn gelijk te halen, is alleen mijn mening
Ach, zonder medische hulp had ik mijn geboorte waarschijnlijk al niet overleefd dus wat ik verder doe maakt ook niet meer zoveel uit
Mijn man tikt altijd met z’n neus op z’n e-reader om de bladzijde om te slaan, misschien ook nog een optie in plaats van een standaard met afstandsbediening?
Maar dan krijg je zo’n koude neus