Show je laatste aankopen #11

is ook goed voor de abs :laughing:

4 likes

Nieuwe aankoop in dit topic:

Of is dit meer iets voor het omatopic?

14 likes

Ik gil om ereader afstandsbedieningen en Marie-Antoinette stylo boek vasthouders als duurzaamheid argumenten en medische noodzaak

The girlies are too stressed and tired to read :broken_heart:

27 likes

Jaaaa dit doe ik ook en is echt 10/10!!!

1 like

Ik zeg elke winter minimaal 1x tegen m’n vriend dat ik een koude neus heb en een neuswarmer nodig heb, maar hij heeft dit ding nog steeds niet voor me gekocht. :broken_heart:

5 likes

Heb er drie weken op moeten wachten, maar hij is wel heel mooi! Een lip oil die ook een stain is.

8 likes

ik zou chips in dat ronde ding doen

8 likes

Game PC en AirPods Max

19 likes

Ooh mooie case! :heart_eyes: Ik heb ook een witte van Fractal en ben daar nog steeds zo blij mee.

4 likes

Ik wil die best maken voor jullie :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Deze broek:

En dit vestje:

Van Arket

13 likes

Alles van shoeby. En wat werken daar toch vaak vervelende vrouwen.

19 likes

Nu al aankoop van het jaar, werkt zoveel beter dan welke ventilator dan ook.

Oja en ik las hier dat iemand op zoek ging naar de aardedraad dus ik ging dat ook doen, ik heb die ook niet en had het even opgezocht, maar het was helemaal niet nodig.

11 likes

Ik heb deze ook, maar vind m eigenlijk helemaal niet fijn. De zachtste stand gaat nog te hard vind ik, niet qua geluid maar echt qua hoeveelheid wind. Maarja hij hangt al dus ga m er ook niet afhalen haha.

3 likes

Ja daar kan ik me iets bij voorstellen, ik vind het juist heel fijn want ik slaap het liefst met lange broek en onder de dekens, dan is veel wind perfect. Maar hij gaat wel hard ja, denk niet dat ik ooit de hoogste stand zal gebruiken.

4 likes

Wat een leuke top! En eens over het personeel van shoeby, die in mijn stad is net een soort cult

7 likes

Je vraagt je soms bijna af of ze niks willen verkopen en je liever de winkel uit willen jagen. Ik liep vorig jaar een filiaal in want het ging opeens hard regenen. Daar besloot ik spontaan een blazer te passen. Ik droeg die dag een camouflagebroek en een sportieve, outdoorachtige jas. Komt die vrouw, nadat ik het pashokje uitloop om in een spiegel te kijken hoe de blazer valt, heel dicht bij me staan en zegt: ‘Dat is wel heel vrouwelijk hè?’ En toen wist ik niet wat ik moest zeggen.

Desigual jeans. Ik hoop zo dat deze broek past.

18 likes

Ik vind dat geluid juist altijd ziek chill, soort van white noise haha

2 likes

Van die mutsige vrouwen die dan ‘hip’ willen kleden.

7 likes

Ja ik ook! Ik slaap standaard met een luchtreiniger, beetje vergelijkbaar qua geluid!

@Nefertiti ik had m ook voor mijn kind gekocht, maar leek me toch iets te heftig, dus die heb ik wel teruggestuurd.

3 likes