Ja, dat was ik! En volgens mij is aarde niet nodig voor de werking, maar wel belangrijk voor de veiligheid—zeker bij een ventilator.
Omggg jaa shoeby heeft echt kutste personeel ooit.
Je moet dat ding toch best vaak afstoffen als je geen stofregen wilt?
Paar keer je swiffer eroverheen halen is toch echt weinig moeite
Shoplog, ‘healing my inner child’-editie.
New Nintendo 3DS XL (tweedehands)
Cooking Mama Sweet Shop voor de 3DS.
Modretro Chromatic (soort van nieuwe Gameboy Color)
En wat spelletjes voor op de Modretro Chromatic die niet van Nintendo zijn:
Wilde ze vorig jaar, maar toen niet gekocht want zwanger. Nu gevonden met korting
wat vet zon ding!
kunnen ninentospelletjes daar ook in?
mijn laatste aankoop:
voor het eerst in mijn leven een paar laarzen (asos)
Jazeker! De Modretro Chromatic speelt spelletjes van de Nintendo Gameboy Classic en de Nintendo Gameboy Color. Dus ook je eventuele oude spelletjes kan je blijven spelen. Modretro maakt ook regelmatig nieuwe games en andere partijen zoals Limited Run ook.
Gameboy Advance-cartridges passen helaas niet, maar daar heb ik andere apparaten voor.
Hint: mijn man brengt indie games uit op cartridges voor de game boy (en ze werken ook op deze nieuwe versie!). Hij zei dat ik z’n website moest promoten, dus bij deze: ferrantecrafts.com. Oke, reclamemodus uit.
Ohhhh deze kende ik nog niet! En Nederlands ook nog! Supergaaf. Ik ga neuzen in de spellenlijst.
Omdat het nu ff privé allemaal kut gaat samen met een vriendin en haar moeder eind november een weekendje Londen geboekt Stond al zo lang op mijn wishlist. Dan heb ik iig iets leuks in het vooruitzicht!
Waar heb je de Modretro Chromatic gekocht? Ik kan het online niet zo snel vinden Mijn moeder speelt altijd op een Gameboy, maar het wordt steeds ingewikkelder om een werkend apparaat te vinden als er weer eentje sneuvelt haha
Via de website van Modretro. Ze verzenden vanuit Amerika maar ik had geen verzendkosten en ook geen invoerkosten, dat zit allemaal al bij de prijs inbegrepen.
Mocht je liever Nintendo hardware willen, of het wat voordeliger willen, dan kan ik MarioGBA (Nederlandse website) van harte aanraden. Zij verkopen ook consoles. Alleen vind ik het scherm van een originele Gameboy te flets.
FunnyPlaying is ook nog een optie; dat is weliswaar Chinees maar de schermpjes van deze zijn wel beter dan de originele Gameboys.
second female (dit is die jurk waarvan ze deden alsof het wol was maar niet zo was )
maanesten
boek
lava zout!!
en lievelingsthee, white temple van AC Perch
niet gekocht maar GRATIS gekregen op een festival, full size
dit ziet er echt heel lekker uit maar duuuur