Show je laatste aankopen #11

Voor 25 euro op Vinted, de hele serie (vijf seizoenen)!!! Heb echt superveel zin om hem opnieuw te kijken. Ik heb in de afgelopen weken al mijn streamingdiensten/abonnementen voor media afgezegd, helemaal leuk.

29 likes

Oe wat voor opzetstuk is dat ding linksboven? En hoe lang is jouwe mee gegaan? Ik gebruik mijne ook trouw en heel benieuwd wanneer ik een nieuwe moet aanschaffen.

4 likes

Links boven is een nieuwe opzetstuk die zou moeten stijlen met lucht. Mijne is na 5,5 jaar ermee opgehouden. hij gaat nog wel aan maar raakt al heel snel oververhit en dan moet ik paar min wachten tot ik weer wat kan doen wat echt geen doen is haha

3 likes

Beetje laat, maar ik heb de airco nu met de hitte van de afgelopen dagen pas gebruikt. Hij bevalt goed, iig voor een ruimte van zo’n 10 m2. Ik denk niet dat hij veel groter aankan, want heb wel getest met de deur open of de gang dan ook afkoelt, maar dat valt tegen.

Hij maakt alleen wel enorm lawaai, ik zou daar niet bij kunnen slapen, dus of je zoiets op je slaapkamer moet zetten
?

3 likes

Deze kleur is zo moooi :heart_eyes:

5 likes

Ik denk heel eerlijk dat je met geen enkele mobiele airco echt goed slaapt door het geluid. Ze maken allemaal lawaai helaas.

3 likes

Ja ik heb hem wel op mijn slaapkamer maar zet hem aan voordat ik ga slapen. Of even als het snachts weer heel warm is/ik wakker word.

3 likes

Ik slaap echt heerlijk met het geluid van de mobiele airco. Maar het is best een constant geluid en zet hem dan wel op minder hard blazen. Het is een soort white noise haha

3 likes

Even nieuwsgierig maar krijg je vanuit Dyson geen nieuwe/korting? Ik ben aan het kijken naar een Airwrap maar als hij na 5 jaar stuk zou zijn en Dyson dan niets voor je doet dan koop ik denk ik toch de Shark

3 likes

Zou niet weten waarom ze je korting moeten geven
 dit geld overigens toch voor alle grote artikelen? Er is niks met 5+ jaar garantie.

11 likes

Ik denk niet dat je 5+ jaar garantie krijgt

4 likes

Garantie die een fabrikant je geeft is altijd extra, dus bovenop de wettelijke rechten die je hebt. Je mag verwachten dat zo’n ding voor dat geld wel minimaal 5 jaar mee gaat, langer zelfs. Dus ik zou vanuit Dyson wel iets van korting/tegemoetkoming verwachten eerlijk gezegd

8 likes

Ik wilde zo graag dit opzetstuk op mijn oude dyson uitproberen maar dat kon niet, dan had je een nieuw apparaat nodig. Mijne was gestolen trouwens en heb dezelfde (eerste versie) weer tweedehands gekocht, maar ik blijf aan dit opzetstuk denken :rofl:

3 likes

Oh ja, ik had geen idee. Hij is bij mij ook niet voor op de slaapkamer. Maar ik had het idee dat de meeste mensen zoiets op de slaapkamer zouden gebruiken. Vandaar mijn toevoeging.

1 like

De wettelijke garantie is iets vaags als “je hebt recht op een goed werkend product zo lang het te verwachten is van dat product”. Als je elke dag zo’n apparaat gebruikt voor 5,5 jaar heb je m echt 2000 keer gebruikt ofzo. Niet zo gek om dan een nieuwe te moeten kopen denk ik!

11 likes

Je doet toch ook geen 5+ jaar met een smartphone?

1 like

Damn we zijn echt zo gehersenspoeld allemaal als consumenten dat we het normaal vinden dat apparaten na een paar jaar weggepleurd moeten worden.

109 likes

Ik wel hoor, maar los daarvan: een smartphone die je dagelijks 3+ uur gebruikt en de hele dag meeneemt, laat vallen, etc, kun je toch niet vergelijken met een apparaat dat je hoogstens een paar keer per week voor maximaal een uurtje gebruikt?

14 likes

Vind kleding kopen in het buitenland altijd leuk, soort souvenir! Dan denk je elke keer aan die vakantie als je ‘t aan hebt (ook al kun je dit ook in NL kopen :joy:)

27 likes

Nou ja, in dit geval zijn dit soort hairstylers door de hitte en stof wel een stuk gevoeliger om kapot te gaan dan een smartphone bij normaal gebruik. Het gegeven dat dit een heel dure is, maakt niet dat hij dan opeens 10 jaar meegaat helaas. Ik gebruik mijne bijna dagelijks, dus ik zou nog best blij zijn met 5 jaar. De heel goedkope hielden het bij mij vaak maar een jaar of als ik geluk had 2 jaar vol. Is ook stom hoor, maar ja dan krijg je er alsnog niet opeens extra garantie bij.

Mijn smartphone gebruik ik helaas wel echt meer dan 3+ uurtjes, echt gĂȘnant, maar ik moet er vaak dan ook wel tussendoor een nieuwe batterij in doen (deze gaat jaar 4 in, dus vind die 100 euro voor een batterij het dan zeker nog waard straks).

5 likes