Show je laatste aankopen #11

Ja en de ondersteuning verloopt altijd snel

5 likes

Salontafel :heart:

47 likes

een veredelde fohn van 500 euro!! ook nog eens. niet eens een stijltang van 2 tientjes (die dan weer zo ongeveer een levenlang meegaan ironisch genoeg)

21 likes

Gelukkig ben ik erg blij met mijn veredelde fohn :slight_smile:

19 likes

wow een duim én een gepikeerde reactie omdat ik het niet normaal vind dat een stylingproduct van 500 piek na 5 jaar afschreven is :joy: go off stockholm syndrome 4 capitalism

38 likes

Is goed :joy:

3 likes

Doe even relaxt

5 likes

Altijd dat gejank in die aankoop topic. Doe niet zo zuur. Zij is blij.
Als je zo gepikeerd bent schrijf je zelf even een formele brief naar alle bedrijven waarvan producten binnen 5 jaar kapot zijn, slecht werken of geen updates meer van geven.

10 likes

Volgens mij geven @grace en @issa meer commentaar op het systeem dan op @JustinBieber. Doen jullie zelf even rustig? Waarom je zo aangesproken voelen. :joy:

27 likes

hahaha ja echt hoor en dan tegen mij zeggen dat ik relaxed moet doen, denk dat jullie beter ff in de spiegel kunnen kijken als jullie je zo aangevallen voelen over vinden dat (dure) spullen lang mee horen te gaan :joy: of is het omdat ik het een veredelde fohn noem want dan is het al helemaaal zielig dat jullie dat zo persoonlijk opvatten

hahahah al die duimpjes ook, zo kinderachtig :sob:

30 likes

Lol je kunt tegelijkertijd blij zijn met je spullen en het ook achterlijk vinden dat het zo normaal is dat spullen na een paar jaar stuk zijn en meestal ook niet meer gerepareerd (kunnen) worden. Al helemaal als ze een godsvermogen kosten maar ook omdat het allemaal maar weer op de vuilnishoop gaat. Het wordt gewoon goedkoper geproduceerd en de doorloop is veel hoger dan vroeger. Ik heb stofzuigers, strijkbouten, föhns gehad die het gerust 15 jaar deden maar als je er nu een koopt haal je dat er waarschijnlijk niet meer uit. (en die lijken meer op een Dyson dan een smartphone maar het is ook gestoord dat die elke paar jaar vernieuwd zouden moeten worden, al helemaal gezien de ellende die met hun productie gepaard gaat)

Dat ga je toch niet lopen verdedigen? Dat ligt verder niet aan de individuen die ze kopen ofzo.

84 likes

Korte broek, zwemshorts en bikini van Protest.

6 likes

Wat een gezeik joh

1 like

Call me stupid maar ik verwacht dus eerlijk gezegd wel dat als ik meer uitgeef ik ook een kwalitatief beter product krijg. Ik zou zelf dus ook wel navraag doen bij Dyson en ook wel iets van tegemoetkoming verwachten.

Verder geen kritiek want ik heb het natuurlijk niet echt nodig, maar ik wil er wel een :joy: Ik ga er nog wel een nachtje over slapen want voor de prijs-kwaliteit neig ik naar de Shark maar ik heb ook wel een zwak voor de look en feel/marketing van Dyson

3 likes

Mocht het helpen, ik heb om me heen echt veel mensen die hun dyson al langer hebben dan ik en die werkt gewoon nog perfect. Ik denk oprecht dat ik domme pech heb gehad.

8 likes

Ik heb de shark en ben er heeeeeel blij mee! Ken de dyson niet qua ervaring, maar kon het aankoopbedrag daarvan echt niet goedpraten voor mezelf. :sweat_smile:

3 likes

Ja idk ik verwacht er echt niks meer van, ongetwijfeld gehersenspoeld maar ook gewoon realistisch. Dit is hoe bepaalde apparaten nu geproduceerd worden en die dysons zijn echt massaproductie. Ik denk dat dat vooral mijn verwachting van de levensduur bepaald, niet de prijs. We weten toch allang dat de kwaliteit niet de prijs bepaalt, maar de vraag.

Ik heb ook ooit een moment gehad waarop ik dacht dat dit apparaat m’n leven beter zou maken :joy: zeker goede marketing/hype

2 likes

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Dyson, ook na ongeveer 5 jaar intensief gebruik. Heb contact met hun gezocht en mag hem nu opsturen ter reparatie, dat kost wel 125 euro maar ik hoop dan dat hij weer als nieuw is.

Ik vond het ook belachelijk dat hij niet meer werkt na 5 jaar voor zoveel geld. Vind ik trouwens ook tegenvallen met de stofzuiger van Dyson.

15 likes

Vind dat wel een goed aanbod als hij dan weer werkt zoals in het begin! Benieuwd naar de follow-up, hoe lang ben je hem kwijt?

Zijn altijd haters, maar helaas is hij wel echt beter dan andere haarstylers (naast het stylen zelf vooral mijn haarkwaliteit, wereld van verschil). Shark heb ik zelf niet geprobeerd, maar ik hoor er wel goede verhalen over.

5 likes

Ik hoop juist dat mijne kapot gaat want ik wil een nieuwe kleur. Maar nog altijd gen 1 airwrap en hij doet het nog heel goed. Zit in mijn sporttas die altijd achterin mijn auto ligt en gebruik hem bijna iedere dag.

4 likes