Zou je hem dat niet gewoon verkopen?
Nee want hij doet het nog goed! En zou me er niet fijn bij voelen om hem te verkopen want dan zul je net zien dat hij dan daar na 2 weken kapot gaat.
Dat ie wrapt.
Kindle ereader
Helemaal niks
Ik heb binnen 20 minuten m’n gewassen haar goed geföhnd zitten met een mooie slag of krullen (afhankelijk van het opzetstuk). De krullen zakken wel wat uit, maar na 5 dagen zit het nog goed en een touch up is met 5 minuten gedaan (als ik weer meer krul wil).
Dit is minder schadelijk dan een krultang, omdat het minder heet is en voor een krultang moet je haar echt droog zijn. Je kunt dit effect ook met een föhn en ronde borstel bereiken, maar ik ben daarvoor te motorisch gestoord.
Ik snap echt dat mensen het overrated vinden, maar ik mocht het ooit testen en toen was ik er niet gelijk fan van (maar had iemand die hem voor het bedrag dat ik betaalde wel wilde overkopen), maar nu kan ik niet meer zonder, heb hem 5 jaar nu
Ja ik kwam altijd met echt verbrand haar aan bij de kapper haha, zit nu veel langer mooi, minder droog en gezonder. Minder haarverlies ook, dus voor mij wel een groot verschil.
Prijs is achterlijk natuurlijk, maar ja dat ben ik zelf soms ook met aankopen dus prima doelgroep.
Ah joh dat is met wel meer aankopen, een goedkope ventilator doet ongetwijfeld ook zijn werk maar ik heb zo’n fancy van 300 en geen dag spijt van gehad
Het is toch ook gewoon relatief of een hoge prijs voor een product het waard is? Voor mijn haar werkt de dyson niet goed en daardoor vind ik het het geld niet waard, maar voor een ander is het de holy grail en is het het dus wel waard. Dat is met alles zo.
Zeer urgente “aankoop”.
Ben van plan structureel te steunen.
(Voor de geïnteresseerden: Steun ons bij onze acties! – Dolle Mina)
Bedankt voor de inspiratie, heb ook gedoneerd Voor lidmaatschap moet je minimaal x uur per week je inzetten, dat is momenteel niet haalbaar. Maar zo kan ik ze toch steunen.
Vakmina!
Heel mooi, moet lachen om Ronald. Moet er ook altijd aan denken als ik daar rondloop
Bij mijn afdeling hoeft dat ook niet
Ik kocht gisteren dit boek (Het Bos van Sebastián Ilabaca) als kraamcadeau en ik ben helemaal onder de indruk van hoe leuk het is haha. Het boek is een soort mega lange plaat met aan de voorkant illustraties met thema ‘bos’ en aan de achterkant illustraties met het thema ‘boerderij’ en aan die kant kun je ook nog allemaal flapjes openen.
Op deze site kun je zien hoe het eruit ziet:
En ik kocht de Horl 3 Cruise als verjaardagscadeau voor m’n vriend:
Wauwie heb dit boek meteen ergens (tweedehands <3) gekocht voor m’n petekindje, zoooo leuk dankjewel!!