Show je laatste aankopen #11

550x361

De grote pot is nu in de aanbieding bij Amazon, dus kon hem niet laten liggen

7 likes

Mijn zusje helemaal over de zeik omdat het niet gelukt is om deze vinyl te kopen. Maar mij wel en ze krijgt hem op haar verjaardag 3 oktober. Wat ook de release is :grin:.

En voor mijzelf:

63 likes

Vet leuke zus ben je :heart:

9 likes

Aww leuk! Hopelijk zijn de ontvangers net zo enthousiast als de gevers haha

2 likes

@Karl_Lagerfeld vanwaar je reactie?

1 like

Soms denk ik dat ik op whatsapp ben en daar is dat mijn huilende lach smiley. Dus ik vond het grappig en ben geen anti feminist ofzo :grimacing:

10 likes

Gelukkig!:pray:t5::star_struck:

2 likes

Breach <3

Ik heb deze besteld en binnen gekregen vanuit As December Falls (ze regelen alles zelf) inclusief handtekeningen. In Oktober ga ik ze ook live zien in Eindhoven.

image

Via Vinted een Zatchels tas:

5 likes

Kijk er zo naar uit! Maar heel jammer dat de tour niet naar Europa komt.

Hele mooie plaat ook zeg :heart_eyes:

1 like

Ja ik vind het ook jammer. Snap het wel! Maar… ook jammer!

2 likes

Ik had nog een paar bruine laarzen nodig. Mooi leer en 68 euro ipv 270 euro betaald.

31 likes

Ik hoop zo dat het wat is. Ik pas echt echt niet meer in m’n geliefde mantel :broken_heart: deze is van Reiss!

34 likes

Ziet er zo echt heel mooi uit.

7 likes

9 likes

De verwachtingen zijn hoog! :relieved: ook de eerste keer dat ik rekening houd met mn kleurenpalet (soft summer).

4 likes

Dit merk en deze samenstelling zijn normaal gesproken echt :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Ik heb twee fantastische wollen jurken van ze die ik heeeeel veel heb aangehad en nog steeds zijn ze zo mooi.

2 likes

Veren kunnen ervan (godzijdank)

Rokje

5 likes

En de micellair cleansing water van Sephora die bij de testers stond. Zocht al lang een fijne en deze werkte goed en voelt fijn. Blij mee:)

8 likes

Een midweek Mallorca

30 likes