Show je laatste aankopen #11

Niet via ticketmaster dan neem ik aan.
Ik heb nu tickets á €60,—

3 likes

Flannel overhemd

Jeans

Unisex flanel overhemd

Trui

Coltrui

6 likes

Er is morgen ook een Mastercard presale tegelijkertijd met die van MOJO om 10:00!

5 likes

Ik ben dus op die leeftijd dat ik blij word van een nieuwe stofzuiger, haha

20 likes

Hopelijk wandelen ze gemakkelijk. In de winkel zaten ze iig heel comfortabel dus ik ben benieuwd.

27 likes

Deze heb ik ook en ik vind het echt een hele fijne stofzuiger! :star_struck: ga je geen spijt van krijgen :smile:

5 likes

Ja daarom zei ik nu al haha! Ik wist wel dat er morgen een presale was, maar niet dat er vandaag ook al een was

3 likes

& other stories

Coach brooklyn 28

Lululemon set

Bwldr

Friends like these

33 likes

Wow die groene jurk😍 prachtig

5 likes

Mooi allemaal! Ik heb die tas sinds hij uit is en ben er nog steeds zo blij mee! Echt mijn fav

2 likes

Ohh goed om te weten! Ik ben er laat mee want hij is al zo lang populair maar ik vind hem nog steeds zo mooi en denk/hoop dat ik hem over een paar jaar nog steeds mooi vind!

Bedoel je de een stormflap? Dus het stukje linksboven? Dat is een flap waar nog wel stof onder zit!

Levi’s cinch baggy

Toen ik m aantrok stond die open bij m’n rug maar hij heeft een drukknoopje waarmee je de taille strakker kan maken!!

90 likes

Voor een bruiloft binnenkort! De inkijk valt best mee overigens

41 likes

Kunnen ze dit niet bij alle broeken en rokken invoeren? :smiling_face_with_tear:

24 likes

MFK - grand soir

Simone Andreoli - Malibu party in the bay

Maison Crivelli - Oud Maracuja

INITIO - Oud for greatness

JHAG - JHAG x Skins

10 likes

Je hebt dit soort dingetjes die je heel goedkoop kan aanschaffen en bij elke broek/rok gebruiken

26 likes

Hoe heet dit?

4 likes

Ik kan het vinden onder pants tightener, bol staat ermee vol van dropshippers

3 likes

Ja ik overweeg echt om zoiets te kopen

2 likes