Show je laatste aankopen #11

Nubikk Cassy :heart_eyes: nu nog een beige hond en ik ben compleet

Laatst ook deze bikini’s bij Calzedonia. 1x aangehad helaas en verwacht dit jaar niet meer naar het strand te gaan, maar ben er wel megablij mee. Ik heb echt jaren uitgesteld om een nieuwe bikini te kopen en deze zitten echt zo goed.

18 likes

Dit is toch een vrij standaard triangel touw bikini x2 of is er iets waardoor ze beter zitten?

21 likes

Rouje heeft een nieuwe collectie en ik een kortingscode. Dus ik heb deze jas en blouse + rok gekocht. Heb in jaren geen tussenjas gekocht en ik hoop dat deze mooi staat

11 likes

Zou je denken maar ik heb mega veel soorten gepast en deze was bij uitstek het beste.

2 likes

Net 4 van deze stoelen binnengekregen. Helemaal blij mee!

52 likes

Twee nieuwe dekbedsets van de Hema

Deze want vrolijk

Deze want flanel en cosy

23 likes

Whoopie!!!

39 likes

Omg ik wil oooook, ga gelijk zoeken

1 like

Dit was wel in de presale. Ik had een code omdat ik de nieuwste CD in voorverkoop heb gekocht.

6 likes

Ooh nu al!

4 likes

(helaas niet mijn foto)

barefoot schoenen voor van de winter, mijn eerste paar
m’n tenen zaten elke keer krap in m’n normale sneakers dus nu ga ik dit een keer proberen

10 likes

image
image

Skincare bijgevuld.

Paint by numbers voor de kamer van mijn neefje.

Alle bovenstaande cookie cutters en stempels voor fondant koekjes tijdens kerst.

9 likes

5 sept 10:00 start de reguliere verkoop.

2 likes

Huh. Volgens mij kon ik ze maandag al kopen. Ik mis de tijden dat de kaartjes ‘goedkoop’ waren. Nu is het me helaas niet waard.

1 like

Niet via ticketmaster dan neem ik aan.
Ik heb nu tickets á €60,—

3 likes

Flannel overhemd

Jeans

Unisex flanel overhemd

Trui

Coltrui

6 likes

Er is morgen ook een Mastercard presale tegelijkertijd met die van MOJO om 10:00!

5 likes

Ik ben dus op die leeftijd dat ik blij word van een nieuwe stofzuiger, haha

20 likes

Hopelijk wandelen ze gemakkelijk. In de winkel zaten ze iig heel comfortabel dus ik ben benieuwd.

27 likes

Deze heb ik ook en ik vind het echt een hele fijne stofzuiger! :star_struck: ga je geen spijt van krijgen :smile:

5 likes