Show je laatste aankopen #11

8 likes

Conditioneel houd ik dat maar 2 minuten vol haha. Maar heb niet het idee dat ik echt heel hard loop. Dus nu vraag ik me dat ook af haha.
Heb wel lange benen als dat iets uitmaakt.

Van Hoff! Lopen lekker en vallen breed genoeg voor mijn voeten/tenen🤩. Ze hebben van dat memory foam op het voetbed.

16 likes

Oh echt? Balen zeg… Ik heb al een andere Chillys en ben daar nog steeds heel blij mee. Alleen dat is een liter fles. Wilde een iets handzamer model voor buitenshuis.

Doen ze niets voor je vanuit hun klantenservice?

2 likes

Ik ben nog altijd heel gelukkig met m’n Bla free van maar 300ml, echt een heel handig formaatje.

3 likes

Oh ik dacht dat je dit dan een half uur deed. Dat maakt het wel een andere situatie haha

4 likes

Ik word vermoord als ik zeg dat ik 35euro heb betaald voor deze gieter maar deze past bij de sfeer in de tuin en die oude niet​:sparkles::heart_eyes:

24 likes

Oude werktas had het begeven en zocht iets wat een beetje waterproof was.

11 likes

Wat is er zo fijn aan Owala?

7 likes

Lead free, blijft lang koud, de dop kan in de vaatwasser, niet te groot/klein, je kan de dop met 1 hand open maken, en lekt niet. Maar hij drinkt vooral heel fijn :joy:

4 likes

2 nieuwe posters laten maken om mijn 2 baggerkwaliteit posters van AliExpress te vervangen haha.

Deze boven mijn bureau:

En deze in de woonkamer:

16 likes

Zeker maar zeg altijd Ali eigenlijk, sorry gewoonte wat ik al jaren doe. :see_no_evil:

4 likes

Kwartje viel laat maar heb het er maar even bijgezet voor nu haha. Thanks

6 likes

Samsung watch 7

En 2 extra bandjes (witte was gratis) om te wisselen want ik weet nog niet zo goed wat ik van dat blauwe en oranje stiksel vind :thinking:

ae-galaxy-watch7-fabric-band-medium-and-large-et-svl31lwegww-thumb-542026626

be-galaxy-watch7-fabric-band-small-and-medium-et-svl30seegeu-thumb-542308440

4 likes

Nu met korting bij Amazon dus meteen kans gegrepen haha.

25 likes

Ik ga stuk bij t idee dat @Fenayi al die jaren baggerkwaliteit posters van Ali b in zowel woonkamer als slaapkamer had hangen (:joy::joy::joy:) en dan nu bij de verkrachtingsveroordeling denkt mwa ik vervang Ali wel even met Kurt

53 likes

dit lijkt echt op schijt

13 likes

Sport bh

Iro jurkje gevonden in de kringloopwinkel :heart::heart::heart:

18 likes

Deze tas heb ik ook, super fijn ding!

1 like

Nieuwe drinkfles van Kambukka (linkje)

8 likes