Conditioneel houd ik dat maar 2 minuten vol haha. Maar heb niet het idee dat ik echt heel hard loop. Dus nu vraag ik me dat ook af haha.
Heb wel lange benen als dat iets uitmaakt.
Van Hoff! Lopen lekker en vallen breed genoeg voor mijn voeten/tenen🤩. Ze hebben van dat memory foam op het voetbed.
Oh echt? Balen zeg… Ik heb al een andere Chillys en ben daar nog steeds heel blij mee. Alleen dat is een liter fles. Wilde een iets handzamer model voor buitenshuis.
Doen ze niets voor je vanuit hun klantenservice?
Ik ben nog altijd heel gelukkig met m’n Bla free van maar 300ml, echt een heel handig formaatje.
Oh ik dacht dat je dit dan een half uur deed. Dat maakt het wel een andere situatie haha
Ik word vermoord als ik zeg dat ik 35euro heb betaald voor deze gieter maar deze past bij de sfeer in de tuin en die oude niet:sparkles:
Wat is er zo fijn aan Owala?
Lead free, blijft lang koud, de dop kan in de vaatwasser, niet te groot/klein, je kan de dop met 1 hand open maken, en lekt niet. Maar hij drinkt vooral heel fijn
2 nieuwe posters laten maken om mijn 2 baggerkwaliteit posters van AliExpress te vervangen haha.
Deze boven mijn bureau:
En deze in de woonkamer:
Zeker maar zeg altijd Ali eigenlijk, sorry gewoonte wat ik al jaren doe.
Kwartje viel laat maar heb het er maar even bijgezet voor nu haha. Thanks
Samsung watch 7
En 2 extra bandjes (witte was gratis) om te wisselen want ik weet nog niet zo goed wat ik van dat blauwe en oranje stiksel vind
Ik ga stuk bij t idee dat @Fenayi al die jaren baggerkwaliteit posters van Ali b in zowel woonkamer als slaapkamer had hangen () en dan nu bij de verkrachtingsveroordeling denkt mwa ik vervang Ali wel even met Kurt
dit lijkt echt op schijt
Deze tas heb ik ook, super fijn ding!