Show je laatste aankopen #11

16 likes

Hoe bevalt hij?

4 likes

Tassie van de HEMA :heart_eyes_cat:

(Hij is leeg, vandaar het slappe hengsel)

23 likes

Ik gebruik hem nu een jaar en 2 maanden en ik ben nog steeds enorm blij van deze aankoop. Het is een föhn en stijltang in 1, bespaart me enorm veel tijd en het resultaat is top. M’n haar is ook minder beschadigd dan vroeger. Beste investering in lange tijd :wink:

6 likes

Screenshot_20250925-220611~2
Jurk en tas van Zara, laarsjes van Omoda

6 likes

Hopelijk een fijn vestje wat ik op jurken/rokken kan dragen. Handig voor na de bevalling straks. Van Msch Copenhagen.
En een kambukkaflesje rvs met rietje!

11 likes

Na goede reviews hier en heel lang geen nieuwe telefoon gekocht te hebben, toch de knoop doorgehakt om m te halen.

11 likes

Die laarsjes heb ik ook!

6 likes

Na jouw post bleven ze door mijn hoofd spoken haha dus toch maar besteld. Ben benieuwd!

4 likes

Haha leuk!

4 likes

Twee corduroy broeken:

43 likes

13 likes

Voor de herfst vibes

20 likes

Niet mijn foto

Ik heb ze wel met de normale veters erin ipv deze gedragen maar I love themmm vind ze zo cute

29 likes

Longsleeve Vila

Jeans Vila

Na 15jaar begaf mijn oude tandenborstel het, dus tijd voor een nieuwe! Oral B IO5

2 likes

Oeh love it, waar zijn deze van?

4 likes

Van Arket! :))

4 likes

heb een nieuwe wckalender nodig omdat er op de vorige mensen staan waar ik geen maand tegenaan wil kijken en vind haar illustraties superleuk

37 likes

Soundcore A30 slaapoordoppen. Je kunt ze 30 dagen proberen maar wat een geld. :cry:

Ik heb al zoveel oordoppen geprobeerd, van alpine - loop - schuim - kneedbaar - op maat. Je kunt het zo gek niet bedenken. Dus nu ben ik zo gek om dit te proberen. Met ANC, snurkdetectie en automatisch uit gaan als je slaapt. (En weer aan gaan als je wakker wordt)

10 likes

17 likes