Show je laatste aankopen #11

Nee, maar misschien is dat wel een goed idee! Naar welke salon ben jij geweest?

4 likes

Net mijn haar gewassen en het doorkammen ging zoooo veel makkelijker, echt heel chill

4 likes

Welke is dit? Mijn bakken zijn eigenlijk nog wel goed maar ik erger me dood aan al die korrels in huis, en deze zien er hoger uit dan mijn huidige

4 likes

Deze hebben niet echt een merk/naam, ik heb ze via tiktok shop gekocht want daar had ik de beste deal maar ze werden bezorgd door Amazon in een Amazon doos, heel apart.

2 likes

Ik ben ook gestopt na het zetten van gel/acryl

4 likes

Ninepine

15 likes

Ik heb deze, die vergelijkbaar lijkt met die van @Echo

https://www.bol.com/nl/nl/p/catelite-premium-kattenbak-rvs-xxl-incl-geurneutralisator-incl-kattenbakschep-grit-opvanger-uitloopmat-voor-grote-kleine-katten-37l-inhoud-groot-grijs/9300000198276666/?bltgh=ua88RUpuNvO3F08ZirJO-g.4_7.8.ProductTitle

Ik ben er heel tevreden mee! Het opstapje scheelt wel echt in het verspreiden van grit overal (het lost het niet helemaal op maar het helpt wel). Ik heb deze bak gekocht omdat mijn blinde kat steeds per ongeluk met haar kont uit de vorige bak ging hangen en er zo naast poepte/plaste. Dat is nu opgelost en ze komt er door het opstapje makkelijk in en uit. Je kan de bovenste deksel en de opstaande rand los van elkaar eraf halen, vond ik ook wel heel handig

6 likes

dropshopping denk ik?

Ik kreeg net een email dat de kattenbakken vandaag bezorgd worden door de post met een tracking nummer erbij?! Dus ben heel benieuwd of ik ze nu dubbel krijg.

Owala FreeSip sway

11 likes

Spannend!!!

1 like

Dit is misschien wel de beste drinkfles ooit! Heb inmiddels 2 verschillende Owala’s en gebruik ze echt dagelijks. Alleen wel van tijd tot tijd het rubbertje in de dop eruit halen en schoonmaken want daar gaat snel schimmel onder zitten als je dat niet doet

3 likes

12 likes

Ik droogde uit op mn werk dus heb deze video erop nageslagen en kwam uit op dat dit de beste voor mij zou zijn! En had al goede reviews hier gelezen, misschien ook wel van jou

9 likes

Waar heb je deze gekocht? Ik zocht deze laatst maar kon nergens een site vinden waar ik hem kon bestellen in nl :sweat_smile:

2 likes

Gewoon via amazon
https://www.amazon.com/dp/B0FDSCPBPM?ref_=pe_125775000_1044873430_t_fed_asin_title

1 like

(Anyone: waar koop ik een mooi, groot en niet té duur zijdeboeket?)

4 likes

Sleepbuds van het merk Ozlo.

Ik heb gewoon heel de nacht niks gehoord terwijl buren een paar deuren verder een feestje hadden, er hierdoor veel mensen de straat in kwamen met scooters en weet ik veel wat, mijn man die naar bed kwam, zijn kgesnurk en mijn hond die vanochtend blijkbaar jankte ook niet.

Is het geld helemaal waard.

6 likes

Ben je een zijslaper? Als in, lag het lekker op een oor?

1 like

Ik slaap op mijn zij en rug en op mijn zij ging prima. Voelde een beetje gek op het begin maar daarna niet meer.

8 likes