Show je laatste aankopen #11

waarom doet dit logo me zo aan beats by dre denken

3 likes

Omdat het er ook heel erg op lijkt

1 like

Mijn slaapkamer was een wit hol, met een witte ikea pax kast, kapotte lamp en een matras op de grond. Ben nu gelukkig eindelijk bezig met 'm opknappen!

fb4e8c9abe31936e2600301b0039e087
d9b353a7edefa384006eccb8c05697af

54 likes

ik ben echt superbenieuwd naar je ervaring hiermee! Ik slaap vaak met regengeluid in mijn oren (als ik niet kan slapen) en nu gebruik ik gewoon earpods met een draad, dus dan is mijn mobiel 's ochtends altijd leeg. Niet ideaal.

3 likes

Ik wil jou trouwens nog bedanken, want ik zag deze post en ben toen voor dit jasje gaan kijken in MaleisiĂ«. Is nu echt m’n nieuwe lievelings, echt veel complimentjes al gekregen.

Even kijken of ik nog een post maak met andere aankopen maar moest dit even zeggen haha.

11 likes

Ja

19 likes

Ik laat het je weten! Ik hoop dat ze snel binnen zijn.

6 likes

Ja en al je supermarkt etc aankopen ook heel graag

6 likes

Deel gewoon alles

10 likes

Ja er zit ook een dure plastic tas tussen dus ik weet niet of het forum dan implodeert.

24 likes

Louter de zure sloten.

3 likes

Waar is is die lamp van?

5 likes

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350301228.aspx

4 likes

Impulsaankoop, maar ik kan er niks aan doen. Het zit in mijn dna :joy:

26 likes

Voelde je aan je milt dat je deze moest kopen?

13 likes

Aan m’n water :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

klinkt alsof je naar het zwanger/kind forum moet gaan :confused:

3 likes

Van “naaah ik kan me niet voorstellen dat compressiekousen iets doen tijdens het hardlopen” naar “ik bestel 2 paar voor als er 1 in de was zit”

5 likes

Gebruik je ze tegen shin splints? En ze helpen jou dus echt?

2 likes

Nou, ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, haha. Maar ik hoor zĂłveel enthousiaste verhalen dat ik al mijn scepsis overboord heb gegooid en meteen twee paar heb besteld

3 likes