Show je laatste aankopen #11

NYC aankopen (naast al het eten eten eten)

Barbour trench bij Nordstrom Rack met zo’n 50% korting

Pocket blush in Tanline

&Other stories riem

19 likes

Ga er ook even naar kijken, ziet er goed uit en klinkt goed. Heb die van Loop, heel tevreden maar het zijn de Quiet 1 oordoppen, en die worden niet meer gemaakt. De opvolger is er wel, maar daarvan zijn de dopjes die erbij geleverd worden helaas te klein, dus ze werken niet.

1 like

Oh deze ziet er chill uit, komt dan dat grind niet allemaal op de vloer omdat ie hoger is? Vind het nu zo vervelend dat die korrels er naast vliegen.

6 likes

Ik heb ook die van Loop, wel de quiet2, maar de Ozlo zit echt 100x beter. Word met die van Loop ook wakker met pijnlijke oren waardoor ik ze midden in de nacht toch uitdoe. En hoor heftig gesnurk van mijn man er doorheen. Wordt wel iets minder, maar nog steeds irritant.

De oortjes mag je ook 30 dagen uitproberen, dus ik vond het wel de moeite waard. Maar ik ben ook een lichte slaper en word van alles wakker. Zelfs van mijn eigen gesnurk.

2 likes

Omg ik was geïnteresseerd, maar die dingen zijn € 350,- :scream::scream: dat had ik even niet aan zien komen haha

14 likes

Nou zeg dat
Daar mag je eerst wel voor sparen zeg, wat een geld

2 likes

Ik heb de 1e van Loop, heb jij die toevallig ook gehad en merk je een verschil met de Quiet?

Heb zelf die van Bose een paar jaar gehad. Was over het effect heel tevreden maar die dingen gingen om de haverklap stuk en dan moest ik ze weer opsturen voor nieuwe. Opzich fijn die service, maar ik sliep dan altijd zo slecht. Uiteindelijk zijn ze ermee gestopt en kon ik dus geen nieuwe meer krijgen en moest ik echt afkicken haha.

1 like

61 likes

Mijn katten krijgen het altijd voor elkaar om het overal op de vloer te krijgen helaas, dat is met deze bak niet anders.

2 likes

Ja dit is dus de opvolger ervan, ofja de mensen achter bose hebben deze nu op de markt gebracht. Hopelijk gaan deze langer mee, gelukkig wel 4 jaar garantie.

5 likes

Wat een mooie!! Hier ga je vast heel veel plezier van hebben :grin:

3 likes

Ik haat koken, maar ik moet deze gewoon hebben

8 likes

de rode kleur is wel veel dieper en sprekender in het echt

12 likes

Hoe is de batterijduur? Ik heb andere (goedkopere) sleepbuds, maar die zijn halverwege de nacht leeg en geven dan ook nog eens ‘low battery’ aan en maken geluid als ze uitgaan :roll_eyes:.

4 likes

Ze zeggen dat ze het 10 uur doen. Ik heb er denk ik op zijn langst 9u mee geslapen. Ik kan er 3 keer mee slapen als de case volledig is opgeladen. De oortjes laden op in de case, dus je moet er wel voor zorgen dat je die er terug in doet.

Wilde ze afgelopen nacht in doen, maar toen waren de batterijen van de oortjes en case leeg dus dat was mooi kut. Heb ze echt gemist want mijn partner ging weer los dus amper geslapen.

4 likes

20 likes

De Quiet1 bedoel je? Of was er daarvoor nog een versie? Dan weet ik het niet. De Quiet1 vind ik heel fijn, heb 3 paar en ben er heel zuinig op. De grootste maat dopjes zitten precies goed. En bij de Quiet2 hebben ze de maten aangepast blijkbaar, de grootste maat dopjes zijn nu iets te klein waardoor de geluiden dus niet goed worden gedempt.

Wel goed om te weten, dat je ze 30 dagen mag uitproberen. Want de prijs inderdaad… Haha. Ik krijg geen pijnlijke oren gelukkig van de Loops, maar ja, op een gegeven moment raak ik een keer een paar kwijt, of ze gaan stuk, moet toch wat anders dan. En woon in een gehorige flat dus draag ze altijd 's nachts tijdens het slapen. Of 's avonds als ik even wat rust wil. Je hoort toch altijd wel geluiden anders.

Kom maar op met die koude dagen, ik ben er klaar voor!

19 likes