Oh leuk! Is dat een jas of een vest? Lijkt op een vest waarom ik wil wonen. Waar heb je die gekocht?
Ja precies wat ik dacht haha. Dan heb ik veel meer zin om naar buiten te gaan. Het zit denk ik een beetje tussen een jas en vest in. Ik heb âm wat ruimer gekocht, zodat ik er makkelijk meerdere laagjes onder kan dragen voor de extra warmte.
Het is van Protest via Zalando.
Lang over getwijfeld, maar wat een mooi spel. Alleen wel echt een super zielig verhaal
Huh wat is die link en welk zielig verhaal?
Ja ging ff mis. Nu klopt ie wel
Ooh wel vertellen wat je van de neppe airstraight vindt!
Ziet er leuk uit. Zie dat die online erg goedkoop is als download.
Ik heb hem inmiddels al meerdere keren gebruikt en ik vind hem echt top. Merk eigenlijk geen verschil met de echte die ik bij een collega heb getest. Je haar moet alleen niet meer kletsnat zijn (maar dat wordt bij dyson ook afgeraden) en ik ga er op het laatste als het droog is nog een keer met koude lucht over want anders pluist het best wel. Al kan dat ook aan mijn dunne haar liggen want dat doet het met gewoon föhnen ook
Goeie reis
Leuk vervolg op de vorige.
Same! Echt super tevreden mee tot nu toe
Ook besteld! Ben benieuwd.
Ben heel tevreden, had hiervoor een A54, die was bijna net zo groot, dus ik vind 'm niet té groot.
Ik ben echt zooo tevreden over de camera! Echt geweldig! Vond ik ook heel belangrijk dus als dat 1 van de redenen is waarom je m zou willen zou ik 'm zeker aanraden.
Vest, Sezane