Show je laatste aankopen #11

Haha oke! :smile: Nou ben iig benieuwd naar je ervaring straks.

5 likes

Ik zal in het hardlooptopic m’n ervaring delen

4 likes

Bij mij helpt het vooral tegen zweepslag. En ik kan langere runs beter volhouden door de stevigheid en stabiliteit van de sokken. Ik kan echt niet meer zonder!

8 likes

&Other Stories via H&M voor 20% korting

18 likes

Ook gebruik gemaakt van de 20% korting bij h&m en other stories!

En ik wilde nieuwe sloffen, heb deze al maar dan als slipper en wilde graag een dichte slof. Via een Etsy-winkel best goedkoop gevonden en je selecteert je maat en dan is de kleur een verrassing. Ben benieuwd :joy:

21 likes

Blijven deze een beetje mooi in de was?

2 likes

Nee ik vind dat ze snel lelijk worden. Zeker ook met het tillen van een kind. Het gaat snel pillen door de wrijving

4 likes

Ik heb die onderste al in drie kleuren en die zijn nog prima. Dit zijn de samenstellingen: Katoen 54%, Polyamide 38%, Wol 6%, Elastaan 2%

Door die polyamide zijn ze wel echt heel warm. Met winterjas aan in de haast naar werk fietsen is dan niet leuk.

foto’s

Blauwe is het meest gedragen

6 likes

Ik vind zeker die witte wel een voorbeeld van truien die niet mooi in de was blijven eigenlijk :sweat_smile:

6 likes

Dat vond ik van de blauwe :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

allemaal hebben ze toch die typische gebreid polyester/polyamide pill

polyester has it’s time and it’s place en in een (gebreide) trui is het niet

25 likes

Heb je een aanrader voor een trui die wel mooi blijft? Ik ben een beetje zat van het kopen van truien die binnen twee keer wassen/dragen lelijk zijn.

8 likes

ik zoek op vinted altijd truien die van helemaal wol of katoen, of gemixt met kasjmier/zijde zijn. wel altijd ff foto van het label vragen.

5 likes

Ik koop gewoon truing van C&A en die blijven altijd wel goed? Pas nog eentje van 100% katoen gekocht daar.

6 likes

Ja gewoon goed op het materiaal letten en pluisverwijderaar kopen. Wol pluist ook, maar minder omdat je het minder vaak moet wassen, en “mooier” want je kunt de pluisjes er gewoon afscheren en de garen gaan niet zo samenklitten.

13 likes

17 likes

Ik las puistverwijderaar :rofl:

3 likes

17 likes

Stond al een tijdje op mijn lijstje

9 likes

Kreeg de borg van m’n vorige woning terug en de kookwinkel had een leuke actie dus mocht eindelijk de pannen die ik op m’n lijstje had kopen :heart_eyes:

38 likes