Show je laatste aankopen #11

Jurk van object met een :fish: printje

37 likes

Paar nachtjes op een kampeervlot, waar je alleen met de kano kan komen :heart_eyes: heel veel zin in 3 dagen rust en wakker worden met vogeltjes

78 likes

Zag ze maandag al toen ik in Groningen was maar toch niet gekocht. Kom ik ze nu voor 40 euro tegen. :heart_eyes:

12 likes

Waar is dit?

2 likes

Geweldig deze kleur!

6 likes

Dit inklapbare bankje van de Xenos is echt een top aankoop!

143 likes

Ahhh zo lief :two_hearts:

7 likes

*Hond is niet inbegrepen

12 likes

Ik vind dat altijd zo lief wanneer ze een met hun hoofdje ergens op liggen als een kussentje. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Om op te eten! :heart_eyes:

2 likes

Ik hoorde goede verhalen over Meller zonnebrillen. Ik wilde er nog 1 voor in de auto met gepolariseerde glazen. En nu hebben ze een actie 1+1 gratis (nu €50,- voor 2 zonnebrillen), dus deze gescoord. Ik heb verder geen aandelen.

7 likes

Broeken. Hopelijk zien ze er een beetje leuk uit en hoeft er niet veel af hahaha

13 likes

Je zou maar een hond op een boot zijn die een speciaal inklapbaar bankje krijgt om op te liggen met je knuffel orka

57 likes

Goede aankoop! Dit merk is echt fantastisch, zoveel keuze en die aanbieding is er super vaak. Ik heb er nog eentje voor de volle prijs gekocht!

3 likes

gesplurged

van heliot emil

14 likes

Heel leuk! Van wat ik van je zie qua foto’s op dit forum vind ik het ook echt bij je stijl passen. Gaat dit gewoon een everyday tas voor je zijn of meer voor gelegenheden?

1 like

Dyson Airstrait. Stijl mijn haren bijna dagelijks en hoop dat dit zijn geld waard is

27 likes

Mooie aankoop, ik ben benieuwd hoe het bevalt!

6 likes

IMG_6197

Hadden het nog niet warm genoeg

48 likes

Gazelle Van Stael (groot deel als verjaardagscadeau van mijn ouders :tada: )

51 likes