Ahhh zo lief
*Hond is niet inbegrepen
Ik vind dat altijd zo lief wanneer ze een met hun hoofdje ergens op liggen als een kussentje.
Om op te eten!
Ik hoorde goede verhalen over Meller zonnebrillen. Ik wilde er nog 1 voor in de auto met gepolariseerde glazen. En nu hebben ze een actie 1+1 gratis (nu €50,- voor 2 zonnebrillen), dus deze gescoord. Ik heb verder geen aandelen.
Je zou maar een hond op een boot zijn die een speciaal inklapbaar bankje krijgt om op te liggen met je knuffel orka
Goede aankoop! Dit merk is echt fantastisch, zoveel keuze en die aanbieding is er super vaak. Ik heb er nog eentje voor de volle prijs gekocht!
Heel leuk! Van wat ik van je zie qua foto’s op dit forum vind ik het ook echt bij je stijl passen. Gaat dit gewoon een everyday tas voor je zijn of meer voor gelegenheden?
Mooie aankoop, ik ben benieuwd hoe het bevalt!
Hadden het nog niet warm genoeg
oh EN deze linnen blouse van de Lidl hahaha
heb m in het zwart, is echt top. paar maten groter dan eigen maat want draag dit soort dingen graag open en oversized
iPad 9, ik heb laatst nog gepost dat ik graag een iPad wil en KPN had nu een weekenddeal. Ga er ook niet op achteruit qua vaste lasten dus helemaal top haha.
Ach ik heb al een permaban dus erger kan het niet worden
Heel erg mooi!
op 1 dag mijn archies (van juni 2021) en mijn telefoon (van juni 2022) stukgegaan. 1 maand na de garantiedatum gaat mijn telefoon ineens uit terwijl hij op de bank ligt en daarna niet meer aan. Apple schat in dat het 350 kost om te maken. Daarom mijn abonnement maar verlengd met een iPhone 14.