Vallen ze smal? Zoek al lang zulke schoenen maar vaak zijn ze heel smal
Leuk! ![]()
@Spaarlamp vind ze niet smal vallen maar wel groot. Heb ze omgeruild voor maat 36 want 37 waren te groot.
Nee, vind ze ook niet smal. Ik heb denk ik medium brede voeten maar wel een hoge wreef, en deze zitten gewoon heerlijk.
Ik heb trouwens wel mijn eigen maat, misschien ook omdat in de punt je voet natuurlijk niet zit, maar als je smallere voeten hebt, dan kun je natuurlijk wel verder naar voren (en een maatje kleiner).
Ik schuif er heel erg in want 37 was net iets te klein voor 1 voet. Ga maar antislip sokken kopen ![]()
Wel echt hele mooie laarsjes!
Ik had al 5 keer een bestelling in mijn mandje maar twijfelde telkens of het geen skam was. Door jou post toch de autumn set besteld en omgggg het is echt goddelijk!
Jaaa leuk! Het is echt geen scam inderdaad. Vandaag kreeg ik ze binnen, had het net in het parfumtopic gepost. ![]()
Kaartjes voor Daniel Arends & Emiel van der Logt in Utrecht.
Kaarten van Lora Zombie, bovenste foto is het doosje en de andere voorbeelden van wat er in zit (60 stuks). In aug al gekocht maar vandaag bezorgd. Vind ze zo leuk!
Dat laatste jasje is echt enig
Ga je als cruella de vill?
Of als dalmatiër
Zijn deze van binnen ook zo zacht? En hoe vallen ze qua maat?
Fantastisch
De binnenzool is fluffy/wol en de binnenkant van de tong ook. Ze zijn vrij smal dus met een bredere voet of als je tussen 2 maten in valt is een grotere maat wel aan te raden. Ik heb meestal 38.5 en ben dus voor 39 gegaan. Kan ik er ook nog een lekker dikke sok in dragen.
Hahahah wel bedankt voor de inspo ![]()
![]()
want vroeg me wel al of hoe ik m’n kind kon schminken