Show je laatste aankopen #11

Dure week, maar vooral verwenmoment voor mezelf ivm verlof. De knuffels zijn van Studio Ghibli, bij het concert afgelopen week gekocht voor de kinderen.

16 likes

Kerst was altijd beladen. En een kerstboom stond voor mij symbool voor wat er ontbrak: een veilige thuisbasis, een partner, kinderen.

Vorig jaar had ik een relatie en wilde ik dan eindelijk aan de kerstboom. Alsof het toen pas ‘mocht’. Vlak voor Kerst ging het uit.

En nu heb ik - ik moest er bijna 40 voor worden - een kerstboom gekocht. Voor mezelf! Omdat dat niet pas mag als je leven ‘af’ is of voldoet aan wat voor norm dan ook. Ik ben dolenthousiast en ga nu helemaal los op versiering. Merry Christmas :christmas_tree:

250 likes

Een hele fijne intens over de kop versierde kerst voor jou!:heart: supergoede stap!

12 likes

Deze turtleneck in deze kleur + blauw en zwart gekocht.

En deze adventskalender bij Dille & Kamille:

14 likes

Vorige laarsjes waren het niet, dus geretourneerd.

Hierbij mijn aankopen van dit seizoen

Sezane trui 100% yak wol

Donkerbruine maxirok van Massimo dutti

Sezane leren enkellaarsjes

Ben echt compleeeet verliefd op deze aankopen!! Ben ook nog wel toe aan vervanging van mijn zwarte leren enkellaarsjes want die zijn eigenlijk al 2 jaar versleten. Maar verder zit ik volgens mij wel goed nu voor de herfst en winter.

43 likes

Verliefd op alles, maar die laarsjes zijn echt prachtig!

3 likes

Elektrische voegenborstel van de action. Geen idee meer wie daarover heeft gepost hier, maar echt amazing dat ding. Vergat hem steeds mee te nemen, maar eindelijk gekocht

4 likes

Bedoel je deze hieronder? Of die van CleanRite waar het eerder over ging?

9 likes

Ja deze!

4 likes

Wauw die laarsjes zijn prachtig! Vallen ze smal voorin?

3 likes

Ok wow dit is dus een heel stevig jurkje, supernetjes afgewerkt, dus als iemand kwalitatieve clubkleding zoekt, Mars The Label!!
Ik hou 'm lekker voor mezelf haha.

Deze was ik nog vergeten te posten van mijn Sellpy-bestelling:

€ 5,50, AllSaints

En deze skort van Stradivarius (wel nieuw jammer genoeg, maar wilde graag een skort om uit te gaan)
(ja ik ga vaak uit)

6 likes

Samsoe Alexa rib top mole

Samsoe Nor black coffee

6 likes

Vind ik lastig te zeggen, heb ze nog niet lang aan gehad maar op het eerste idee zitten ze gewoon goed en heb ik volgens mij normale breedte voeten

3 likes

Die top is echt heel fijn😀 heb een paar jaar terug een groene gekocht en deze is nog steeds heel mooi. Deze kleur staat ook nog op mijn lijst😀

3 likes

Via Zalando Lounge. Nog steeds veel te duur, maar mijn oude was ook een dure (cadeautje van mijn ex) en die heeft het meer dan tien jaar volgehouden, dus ga er vanuit dat dat bij deze ook zo is en dan valt €10 per jaar wel weer mee. En hij is ook wel echt heel mooi :star_struck:

24 likes

Mijn huidige was 20 euro en gaat al 13 jaar mee :joy: Heb er nu wel een van 250 op het oog 🫠 nog geen girl math kunnen bedenken

15 likes

Dan kan je vast temperatuur instellen, girl math: je bespaart heeeeeel veel stroom als je hem niet steeds onnodig tot 100 graden laat koken. En anders gewoon eerst azen op een nog duurdere, maar dan zeggen dat je die te duur vindt en dan toch die van 250 kopen en opeens heb je 100 euro bespaard

32 likes

Hahaha kut bij die ouwe van 20 euro kan je ook de temperatuur instellen :joy::sob::sob:

4 likes

Als je hem 20 jaar lang dagelijks gebruikt is de cost per use nog geen halve cent! Wie ligt daar nou wakker van.

13 likes

Die laatste is wel een goede, ik heb deze gevonden!

19 likes