Show je laatste aankopen #11

Die kleur vind ik zo mooi bij groene planten staan. Echt stom dat mijn vriend dit te roze vindt.

3 likes

Oh die heb ik ook! :star_struck:

4 likes

Ja die van mij eigenlijk ook. Maar we zijn voor de rest met 3 meiden dus jammerdebammer

4 likes

Een setje parfumtesters bij de Zweedse site Essnce:

1 kit die als thema ā€˜vanille’ heeft.

En nog 4 losse testers; Drunk Apple Pie, Eau de Caramel, Sugar Kiss en Cherrylicious. De namen spreken voor zich denk ik, ik hou van zoet en gourmand. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind het fijn dat steeds meer bedrijven testers aanbieden zodat ik niet meteen aan een grote fles vastzit als de geur toch niet bevalt.

11 likes

Is er soms sale bij Adidas? :joy:

2 likes

Oehh ik zie de hele tijd tiktoks voorbij komen. Benieuwd naar hoe het ruikt!!

3 likes

Ja ik kreeg die dus steeds op insta en werd toen heel nieuwsgierig. Als ze alleen grote flessen hadden aangeboden had ik me niet laten verleiden, maar nu met die testers ben ik er toch in getrapt. :rofl:
Als ik ze getest heb zal ik me wel melden in het parfumtopic.

3 likes

Een zijden boeket zodat ik mooie bloemen kan hebben zonder dat de katten ze opeten :joy:

51 likes

Oh hier ga je denk ik geen spijt van krijgen. Ik heb inmiddels 8 parfums van hun. Vind ze allemaal heel goed en sommige ook echt uniek. High on chai, sugar kiss, drunk apple pie, cherrylicious en sweet cara zijn mijn favoriet. Die layer ik onderling ook regelmatig en blijven tevens ook het langste hangen al blijven de andere dat ook wel maar deze gewoon nog langer. Vooral high on chai en sugar kiss ruik ik zelfs de dag er na nog.

4 likes

Haha. Vero Moda heeft er een look a like van.

2 likes

Ben al een tijdje op zoek naar bruine leren laarsjes (zonder hoge hak), ik hoooop dat deze mooi gaan staan en lekker zitten want ben echt kritisch op schoenen. En mijn huidige laarsjes zijn helemaal versleten.

Wel nette prijs, €105 ipv €255 op zalando lounge.

9 likes

Voor iedereen die gekleurde samba’s of spezials draagt: wat voor sokken dragen jullie hierin? Deze millennial is net overgestapt van enkelsokjes naar hoge sokken maar op de een of andere manier krijg ik error als ik bedenk dat ik deze schoenen aan zou doen met een donkere wide leg pantalon en ik er dan witte sokken in doe? Dat lijkt me gewoon echt niet mooi. Maar wat dan wel? Of toch enkelsokjes?

2 likes

Mijn katten aten deze in het begin dus alsnog 🫠
Inmiddels een aantal keer plastic blaadjes uitgekotst en nu hebben ze het wel afgeleerd.

2 likes

Bruine of zwarte lange sokken. Classy onder een wide pantalon.

6 likes

Lange sokken, bruin/zwart/bordeaux. Draag ook wide leg/relaxed fit pantalons/jeans.

1 like

Een sok met een leuke print of glittersok. Ik droeg laatst mijn dr Martens loafers met een witte sok met zwarte bollen op en zo’n groene glitterrand.

9 likes

je sok kleurmatchen met de rest van je outfit of schoen.

8 likes

Ik zorg er vooral voor dat het twee dezelfde zijn en niet mijn sportsokken van de HEMA.

11 likes

Gewoon enkelsokjes

2 likes

Hoezo error? Ik draag er altijd witte lange sokken in en dat vind ik eigenlijk de standaard optie?

Ik draag ze zo:
IMG_4374

11 likes