Show je laatste aankopen #11

Ja maar dit zijn allemaal luchtige zomerse outfits qua kleuren. Als ik een zwarte wide leg pantalon aanheb met verder ook wat donkerdere kleuren dan vind ik witte sokken zo afsteken.

7 likes

Ik heb een set nike sport sokken die met bruin/terra/creme kleuren zijn. Dat vind ik wel passen.

2 likes

Ja ik kan geen voorbeeld vinden met een lange donkere broek want je ziet die sokken dan helemaal niet. Maar persoonlijk vind ik wit dan ook gewoon kunnen.

Zeg maar dit, maar dan met adidas!

2 likes

AirPods Pro 2. Ik had hiervoor de standaard air pods waar ik ook heel tevreden over was maar die zijn helaas stuk gegaan.

Heb nu deze en vind ze echt geweldig! De noice cancelling is top, als ik tegen iemand begin te praten terwijl ik muziek luister gaat het geluid vanzelf zachter en komt diens stem helderder bij me binnen. Ik kan ja of nee schudden om de telefoon te beantwoorden en het geeft echt mooi geluid. Oh en als ik bel en ik doe de kraan aan of zelfs de blender hoort diegene aan de andere kant van de telefoon helemaal niks. Voorheen als ik de kraan aan deed kwam dat geluid super hard binnen bij de andere kant.

Vind het wel echt veel geld maar dus super fijne oordopjes.

10 likes

Wat uitgaanskleding besteld bij Sellpy

Simpele zwarte jurkjes, €3,50 per stuk

Rokjes van leer, €11 en €15

Deze was ook maar €3,50 en laatste kans*. Ik ga er met dat buikvenster denk ik uitzien als een barstend blikje Danerolles maar ik heb een vriendin met hele mooie buikspieren op wie dit jurkje heel mooi gaat staan volgens mij :smiling_face:

(*dat wil bij Sellpy zeggen dat ze het kledingstuk binnen X aantal dagen uit de verkoop halen en wegschenken - lees: dumpen - en dat vind ik altijd zo sneu :pleading_face:)

10 likes

Only juice jeans

Corduroy blouse Amy&Ivy

Bubble tea trui Amy&Ivy

4 likes

Ik zat hier al zo lang tegen aan te hikken want zo duur. Maar echt nodig met een huishouden van 4 personen :sweat_smile: en met 25% korting via ING punten (tipje)

1 like

Ja echt he, waarom zijn die dingen zo duur? We hebben ook een nieuwe nodig maar door die prijs stel ik het steeds uit (en geen ing)

1 like

Geen idee, vraag ik me ook af. En vooralsnog geen goedkoper alternatief gevonden want tot nu toe gaat elke prullenbak lelijk roesten. Dus uiteindelijk toch overstag…

Haha ja je moet wat, een prullenbak is op zich wel handig om te hebben

1 like

Ik wil deze ook zo graag maar ik vind hem zo duur. Toen een Curver lookalike gekocht en dat kreng is al 2x kapot gegaan (eerste keer nog teruggestuurd, tweede keer maar zo gelaten). Kan íémand uitleggen waarom een goede prullenbak zo duur is :cry:

1 like

Wij hebben al 2 brabantia new icon versleten, dus ook de dure geeft niet echt garantie op heel lang ermee kunnen doen… (overigens is dit nog lang niet de duurste van brabantia)

3 likes

Denk omdat het 30 keer per dag wordt gebruikt élke dag. Het heeft gewoon veel te verduren

3 likes

Maar om het lastiger te maken: ik heb een Brabantia vuilnisbak die al sinds 2012 meegaat en die nog als nieuw is! Ooit sloot hij niet lekker meer, brabantia gemaild, kregen gelijk een nieuw onderdeelfrutseltje per post en alles opgelost. Verder helemaal niets aan af te zien.

4 likes

Ik heb een lookalike van Songmics en die werkte perfect, maar na twee jaar breekte ook een plastic stukje af. Desondanks is de prijs wel een stuk beter dan de Brabantia prullenbak die ook niet per se een hele lange levensduur lijkt te hebben

Hier een Brabantia al een jaar of 8, heeft verhuizing ook gewoon doorstaan zonder krassen te krijgen, doet het net zo perfect als dag 1.

1 like

Ja ik heb mijne ooit gekocht bij V&D prijzencircus haha, met zo een drukdeksel. Paar jaar terug klikte hij niet meer zo goed en toen hebben we volgens mij 1,50 betaald voor zo een onderdeeltje en hij werkt weer top.

Dus of de kwaliteit is achteruitgegaan of mensen gooien hun prullenbak te snel weg.

3 likes

Dit doet me eraan denken dat ik mijn Brabantia al heel lang wil verkopen maar stel het steeds uit.

Ik heb zo’n grote op pootjes met twee vakken van 30(?)L. Voor mij is die veel te groot en ik ben aan het kijken naar een mooie kleine pedaalemmer.

Dus mocht iemand interesse hebben :joy:

Haha woon je toevallig in de buurt van Groningen?

1 like

Nee, Zuid-Holland :sweat_smile:

1 like