Show je laatste aankopen #11

Hahahaha kijk en die andere is 250, kooooopje joh

Wat rechtvaardigt die prijs trouwens in vredesnaam wtf, of is dit zon prijs om mensen weg te jagen omdat ze m eigenlijk niet op voorraad hebben ofzo

4 likes

Hij is merkloos :joy: Dua ik vermoed een foutje

2 likes

Nee veel (alle?) artikelen van die verkoper op Bol hebben zo’n bizarre prijs. Zoek maar eens op “waterkoker” en sorteer de prijs dan van hoog naar laag. Heel gek wel, ben benieuwd wat daar de gedachte achter is.

3 likes

Zitten zoveel rare verkopers op Bol, ook mensen die het platform gewoon niet echt snappen. Zou me niks verbazen als hij gewoon random prijzen heeft ingevuld en die artikelen per ongeluk online heeft gezet haha

4 likes

Na lange zoektocht leuke sneakers gevonden.

17 likes

Straks wordt bol op die manier gebruikt voor witwassen of geld doorsluizen lol

6 likes

Is dat niet-betaalde zoiets als je vroeger op alixpres had. Dan adverteerde een verkoper met een merkloos product (sjaal ofzo) en bleek je eigenlijk een nep merkproduct (Gucci tas ofzo) te bestellen. Waren hele Facebook groepen daarover. (Misschien nu nog steeds).

1 like

Wat zou je dan voor bijna 7000 euro krijgen? Een AliExpress Mercedes?

3 likes

Ooo misschien een tiny house! Ben geïnteresseerd :rofl:

3 likes

Ik wilde hem eigenlijk in groen, had een bod gedaan die werd geaccepteerd maar ik kijk niet dagelijks op vinted dus toen was iemand anders er met de groene vandoor. Ook blij met een zwarte dan hoor

25 likes

dit setje, met 20% memberdays korting. sportbh, vestje, korte broek, en deze joggingsbroek

had het in de winkel al gepast en de kleuren zijn zoooo mooi 🩶💜 ik heb alleen maar zwarte sportkleding en dat vind ik saai dus heel excited

en deze 2 nog, die broek hadden ze niet in de winkel dus die moet ik nog passen

25 likes

h&m! heel lekker zacht ook.
en ze hebben nog wat andere mooie kleuren, lichtroze en bordeaux oa

5 likes

Love it! Hoe ga je dit combineren? Boven een trui?

3 likes

Gewoon als jas (sorry heb het altijd warm) :grinning:

4 likes

Hoe heet dit model of welke zoekopdracht heb je gebruikt? Ik wil dit voor m’n wandeltochten :heart_eyes: grijp elke kans aan om me meer Lara Croft te voelen

7 likes

Dit is Carhartt Colewood vest black (is er dus in meer kleuren), je kan ook zoeken op Carhartt bodywarmer

4 likes

Skims

11 likes

Via een actie van iBood

Alvast een kerstcadeau

9 likes

Ahh split fiction is heeeeel leuk! Sommige stukjes ook wel moeilijk en frustrerend maar vond het echt een toffe game.

4 likes

Kwamen er echt niet doorheen :joy:. Maar mooi moment om weer op te pakken nu de dagen korter worden

4 likes