Jaaaa vind het spel zelf echt fantastisch, moet nodig weer verder hahaha
Omdat je het niet leuk vond of te moeilijk?
Heb je linkjes? ![]()
https://www2.hm.com/nl_nl/dames/sport/bekijk-alles.html?colorWithNames=paars_800080 hier staan ze allemaal bij!
Omg ik wil dit allemaal ![]()
ze hebben ook lichtroze alleen de joggingsbroek niet maar wel het wikkelvestje en de sportbroeken enzo ![]()
![]()
Omg
Moeilijk! En daardoor niet leuk haha
yes girl op je lijf geschreven dit setje hoor
Een Sellpy shoplog voor een aanvulling op de herfst/winter garderobe.
Jas, Mango.
Jasje, Mango.
Jasje, Mango.
Vestje, Mango.
Vestje, Massimo Dutti.
Vestje, & Other Stories.
Wollen trui, & Other Stories.
En ja, ik ben fan van streepjes.
Ben je nog steeds tevreden met de dupe van de airstrait?
20 euro bij decatlon en we hebben hier zo veel plezier van gehad op vakantie
Ja ik gebruik hem bijna elke keer als ik mijn haar heb gewassen en het scheelt echt veel tijd. Niet zoveel als de reclames je willen doen geloven, maar wel sneller dan föhnen en daarna stylen. En met föhnen krijg ik snel knopen in mijn haar, dat heb ik met dit ding veel minder/haast niet.
Jaaaaaa, dat snorkelmasker is echt zo chill! Heb ook al zoveel mooie dingen ermee gezien, en het is zoveel fijner dan zo’n ding in je mond ![]()
Ik heb een Vinted rondje gedaan
Geen idee welk merk
Berschka jumpsuit (pijpen zijn -heel- lang), had ik ooit al en was er verliefd op, maar ben ermee op mijn plaat gegaan en toen zat er een enorm gat in de knie
Coccinelle tas
Waar ben je op vakantie geweest? Heb je helemaal geen water binnengekregen?
Griekenland! Nee hij past perfect zonder lekken, mijn vriend had er soms iets meer moeite mee maar dat komt omdat het minder goed aansluit als je een baard hebt haha. Je kan er ook gewoon mee onder water want hij heeft een klepje in die snorkel die dan sluit ![]()