Zou je je bril op kunnen houden denk je? Ik vind het altijd mega leuk, maar ik zie bijzonder weinig zonder bril ![]()
Geen idee / ik denk het niet! Doe lenzen in ![]()
Hahah ja ik kan dat echt niet hebben aan mijn ogen helaas. Anders top tip ![]()
Ooh neee ik was vorige week aan het zwemmen in Paleokastritsa en had zo graag gewild dat ik daar zoiets had! Ik ga er ook 1 kopen voor de volgende keer!
Ohhh daar is het ZO mooi ![]()
Ja er gaat echt een wondere wereld voor je open! Je hebt ook beter/breder zicht dan met een normale duikbril
Er zijn mensen gestorven door die maskers toch
Sowieso zijn die originele snorkelbrillen relaxter, dus je mist er niks aan
Paar basics voor m’n nieuwe baan + truien voor vrije tijd en een mega cute kerststal. Foto’s doen het mijn inziens echt geen recht, het is heel dun mat porselein. I’m in love ![]()
![]()
Als je al bestaande problemen hebt kunnen ze gevaarlijk zijn, als je gezond bent is er niks aan de hand
full-face snorkel masks are not recommended for people who suffer from ‘respiratory or cardiovascular issues including but not limited to chest infection, asthma, high/raised blood pressure (hypertension), heart disease or angina.’
Waar heb je die chapot trui gevonden?
O van Vinted ![]()
Wat een mooie zwarte broek! Heb je daar toevallig een linkje van?
Het is de Jill broek van Costes. Good to know: het is wel een beetje verwassen zwart. Ik vind dit echt hele fijne broeken, heb m in nog meer kleuren hehe.
Je hebt ook de Liv, die lijkt er heel erg op. Die is wel echt zwart-zwart.
Mooi! Deze heb ik ook in m’n mandje zitten. Is hij mooi in het echt? Is hij een beetje dikker of heel dun? En hoe valt de maat?
Oh my die voorkant doet zeer aan mijn ogen
Oh die kerststal!!!
Zou echt m’n droom zijn om dat zelf te kunnen maken.
Heel dun (maar schijnt niet door) en heel strak! Vind ze echt heerlijk. De sculpt zijn wat dikker qua materiaal