Show je laatste aankopen #11

Even m’n garderobe uitgebreid, al mijn oude kleding mag weg ivm veel afvallen, dus nu opzoek naar wat m’n stijl is (deels ook voor m’n werk).
Bovenste 3 Smashed Lemon, onderste 3 Only

12 likes

Kan het gedrocht van een servieskast van mijn vriend in ieder geval weg :smiling_face_with_three_hearts:

61 likes

Extra ruimbagage bijgeboekt om alle cadeaus en souvernirs mee te nemen vanuit Japan.

27 likes

mn lievelings winter/avond parfum!!! en met afstand parfum waar ik meeste complimenten over krijg. heb de 50 ml en ben daar veel te zuinig mee dus maar even de 100 ml gekocht

26 likes

Omoda

Circle of trust

11 likes

Alledrie van Nümpf.

8 likes

Ik doe mijn naam weer eens eer aan :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

De albert heijn dyson dupe voor in mijn sporttas. Ben bang dat mn og dyson het gaat begeven door dat heen en weer gesleep

12 likes

Is dit wat? Zit hier ook dat ding bij dat je haar zo zsssjjj in de krul zuigt?

2 likes

Vliegticket naar Barcelona voor eind november! :sun_with_face:

34 likes

Ja!! Zuigt je zo in de krul (als het goed is) en zit ook een diffuser bij

7 likes

Ben zo benieuwd of hij echt zo goed is als alle reviews zeggen! Kon je hem gewoon in de winkel zelf kopen?

3 likes

Ik heb 'm en ben er tot nu toe (1 keer gebruikt) best wel tevreden over!

2 likes

Ja! Hele week waren ze uitverkocht, mijn vriend ging net best laat nog eten halen en toen kwam hij er mee thuis.

4 likes

Ik heb hem net getest, niet zo fijn als de dyson; vooral als fohn vind ik hem een stuk minder krachtig. De ronde borstel koppen maken ook wat meer pluis (maar ik heb krullen). Die kruldingen werken heel goed. Het wisselen werkt wat minder fijn, alles is vrij heet. Tasje dat erbij zit is handig, veel handiger dan die enorme grote doos bij dyson.

Voor mij voor dit geld en het doel dat het heeft geen miskoop.

29 likes

Top review dit

3 likes

Eens met de kracht van de föhn inderdaad.

1 like

Met de rest van de review niet?

2 likes

De ronde borstelkoppen heb ik zelf nog niet geprobeerd dus daar kan ik niets over zeggen.

De krul opzetstukken vind ik ook prima werken.

4 likes

Als ik dit afweeg tegen mijn Braun föhn uit 2009 die naar brand ruikt en krultang uit 2012 misschien wel de koop waard dan

10 likes