Van de action, het in elkaar zetten is me niet gelukt want eigenlijk hoor je die wasmand niet te zien maar ik kreeg de schroeven van het deurtje er niet in. Verder wel leuk ![]()
Oeh die zijn leuk
Is de kleur nog anders als het licht er anders op valt?
Ik zie jou dingen kopen bij ah waarvan ik niet eens wist dat ze het hadden. Ligt dat bij jou gewoon in de winkel?
Nee, ze haalt het uit het magazijn. Zijn de wanten van een medwerker ![]()
(Sorry, erg flauw💀)
Mijn ah heeft dat niet hoor. Kan toch dat zij het online besteld?
Zoals denk ik merkbaar was, was ik niet serieus. Alleen volgens mij zijn deze dingen niet online te verkrijgen.
Ja uit een open kluisje gehaald ![]()
Maar @Ladybug ja geen idee, dit was een ah waar ik eigenlijk nooit kom maar was in die plaats omdat ik daar moest zijn voor een andere winkel. Maar in ‘mijn’ albert heijns zijn meestal wel een paar van die rekken met dekens, kleding, pyjama’s enz. Daar lagen deze nu ook. Maar vond het ook een vrij bizarre goede vondst, ze hadden nog meer soorten maar waren wat grotere maten.
Mijn Albert Heijn heeft dat soort spullen altijd wel liggen, in een bak in het gangpad. Ik heb daar zoveel gekocht al, van plaids en leren sloffen tot Nomad sokken, bodywarmer en rugzak
Want had een koud voorhoofd op de fiets vanochtend.
En van Vinted (Scotch & Soda)
Edit: en omg deze cute kerstlampjes zojuist op Vinted gevonden
Was een cadeautje dus niet echt mijn aankoop maar omg deze lippenbalsem is zooo enorm fijn. Hij ruikt echt hemels, de applicator is fijn (soort donutvorm), de substantie is fijn. De kleur is mooi.
I love it.
Gebruik jij je cadeautjes voordat je ze geeft ![]()
Je kan deze wel testen in de Bijenkorf (al lik ik denk ik nog liever m’n schoenzool dan dat ik die tester op m’n mond smeer).
Gekregen ipv gegeven
Volgens mij bedoelt ze dat ze het als cadeau heeft gekregen. Zo las ik het in ieder geval
Ohh ik dacht gekocht voor een ander!
Hahahahaha nee gekregen inderdaad
zou wat zijn anders. Maar goed, niks is onmogelijk op dit forum dus ik snap de verwarring.