Uit de outlet van Arcteryx
Verder H&M:
Oeh die blauwe trui met die broek is echt een mooie combi ![]()
Ik was al een tijdje op zoek naar een betaalbare tweedehands auto, aangezien mijn eigen auto al maanden bij de garage stond en de situatie er niet meer zo rooskleurig uitzag.
Even geleden ging het op het forum over de Fiat Panda, en toen bedacht ik me dat dat eigenlijk ook een goede optie kon zijn. En nu, een paar maanden later, heb ik dit lieve dingetje gekocht. En zo chill… ik ga zoveel geld per jaar besparen in vergelijking met mijn oude auto.
Aaah ja fiat panda is echt een fijne auto
jarenlang fijn in gereden en ik vind het voor die klasse auto ook echt ruim van binnen!
Ik ben dus heeelemaal fan mn Kia Picanto precies om die reden (wel met 4 cilinder motor, anders vind ik hem te licht). Maar ik moet nu een nieuwe want hij valt bijna uit elkaar
.
Nu heb ik een iets grotere gekocht, maar nu ik dit lees denk ik: ik wil nu al terug naar klein! ![]()
![]()
![]()
Kan niet wachten om hierin te gaan chillen thuis.
Vervanging voor mijn afgetrapte paar.
In Rosewood Shimmer.
Dit is echt mijn lievelingsmodel auto! Word er altijd blij van als ik er eentje ergens zie. Hopelijk heb je er veel plezier van ![]()
Ga je geen spijt van krijgen. Al bijna 5 jaar mijn beste vriend voor smoothies/sausjes/dressings. En super makkelijk schoon maken en compact ![]()
Goeie keuze!! Love m’n fiat panda
echt een topauto in combinatie prijs-kwaliteit-ruimte-zuinigheid etc ![]()
heb dezelfde qua model/kleur
Ik had ooit een met een dakje dat open kon ![]()
Haha nice! Goed om te horen dat je er zo enthousiast over bent!
@Sproetjes Dat is helemaal luxe!
Is een witte teddy jas handig met 2 kleine kinderen? Nee. Zijn hartjes nog oke als dertiger? Wie weet. Heb ik hem toch gekocht? Jazeker!
Wie bepaalt wat oké is? Hij ziet er heerlijk uit
lekker jezelf knuffelen met die jas aan en misschien ook wat extra knuffels van je kinderen ![]()
Lief, Dankjewel!
Waar is dat shirt van? Laf it