Nu maar 9,95!
Waar is die witte teddy van? Vind hem fantastisch. Met Google lens kom ik er niet aan uit, krijg enkel andere opties.
Vier glazuren en twee onderglazuren van Amaco.
Obsidian, Cobalt, Rainforest en Snow, en Blush en Intense Yellow velvet underglazes. Kan niet wachten om resultaten te zien!

Na veel te lang mezelf een nieuw kussen gegund
Ik twijfel ook heel erg over dit kussen. Ben benieuwd hoe hij ie bevalt!
Ik heb mij een aantal jaar geleden laten influencen om ook dit kussen aan te schaffen maar ik (en man trouwens ook) vind ze helemaal ruk. Ze liggen nu in de kast als reserve kussens voor als mn kinderen een logeerpartijtje met de buurkinderen hebben.
Ik heb 'm gekocht nadat ik hier veel positieve reacties las.
Ik ben vrij neutraal erover. Wat wel fijn is, is dat je precies kan bepalen hoe hard/zacht je 'm wil door er vulling in/uit te doen. Ik heb er echt behoorlijk wat uitgehaald.
Wij hebben allemaal zo’n kussen hier thuis, en we zijn ook allemaal enorm tevreden. Ik zou echt geen ander kussen meer willen ![]()
Ik heb het kussen ook voor mezelf en mijn dochter en vind het heel fijn!
Het was tijd voor
treat yo self ![]()
Dus heb ik deze schoenen besteld. Ik hoop echt dat ze passen ![]()
Echt helemaal niet nodig, maar glitter en fluweel
love it
Ik vond het niks dat kussen.
Is die bovenste broek iets? Bevalt ie? Zit het lekker ?
Heb Ninepine al zo vaak langs zien komen, maar ik vraag me altijd af of zo’n broek als die bovenste nu echt een nette broek (geschikt voor werk) is, of dat het in het echt toch een beetje yoga broek achtig lijkt.
Ja ik vond die broeken niet mooi voor werk door de stof. Daarnaast heb je eindeloos veel pluisjes op die broek. De pocket leggings (kort en lang) zijn mn favo voor hardlopen dus ben verder wel frequent ninepine shoper.
Ja dat is ook wel een beetje mijn twijfel, moet het nog binnen krijgen @DonnieDarko
Eindeloze pluisjes klinkt ook niet fijn.
Het is zeker niet te vergelijken met een nette pantalon ofzo, dat moet je niet verwachten. Maar wel netter dan bijvoorbeeld zo’n stoffen flared broek waar ook veel mensen in lopen. Ik vind ze op zich geschikt voor (mijn) werk als je het een beetje netjes combineert en hij zit echt heel chill, maar ik vind de stof best wel zweterig bij warm weer en snel te koud in de herfst/winter.
Pluisjes heb ik trouwens niet?
Heb hem nu voor 79 gekocht, met korting dus. Maar denk dat ik deze dan wel terug ga sturen, vind dat te duur voor zo’n soort broek. Geloof wel dat ie heel chill zit.
Oh wel ideaal voor het vroeg moeten dumpen van kinderen op school maar er nog een beetje netjes uit te zien ![]()
![]()
Het zit wel lekker neem ik aan?