Denk dat het daar perfect voor is idd haha.
Ze staan er wel om bekend dat het lekker zit.
Weet het dus nog niet uit eigen ervaring.
Wil je een review doen als je em binnen hebt??
Ja zal ik doen!
Ik vind het echt heerlijk zitten omdat het stretchy is, geen knopen of harde naden en ik heb ook geen last van pluisjes. Ik denk dat dat afhankelijk is van wat je erbij draagt.
En voor het gevoel van een yogabroek/pyjamabroek met de looks van een semi-nette broek vind ik het de aanbiedingsprijs wel waard!
Ik heb zelf de wijde straight leg en het is echt mijn favo broek.
Ik heb âm een tijd terug besteld (en retour gedaan). Bij mij was de maat niet helemaal goed maar ik vind âm niet heel netjes. Ik zou âm niet naar kantoor hebben gedragen en ons kantoor is verder heel informeel. Stofje is echt best dun en unforgiving. Heb zelf van andere merken soort âpantalon joggingbroekenâ
die veel netter uitzien al is het maar omdat het dikkere kwaliteit stof is.
Ik heb hem net als jij ook ooit besteld en weer terug gestuurd. Vond het een veel te dun goedkoop ogend stofje. En zeker het geld niet waard.
Aanraders? ![]()
Costes heeft ook altijd heel veel van dit soort
Ik vind dit dan weer niet per se mooier/netter
Dan zou ik voor een mooie wollen pantalon gaan
Enige vervelende is dat ik klein ben (1,64) en ninepine heeft mooie lengtes hiervoor ![]()
Ik keek net even snel bij costes en dan zijn die broeken al snel te lang.
Oh mijn kast hangt vol van die joggingsbroekachtige pantalons. Heerlijk met zoân elastiekenrand. Tegenwoordig vrij makkelijk te vinden bij Mango, Zara, H&M en Shoeby. Ik ben even lang als jou dus moet ze ook wel iets laten inkorten, maar dat doet mijn mamma gratis voor mij.
Ik vind die van Object heel fijn en blijven lang mooi! Wordt vaak verkocht in vero moda
Heb ze al 2 jaar helaas haha, van marks&spencer
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1091186001.html
Ik heb deze. Is een pantalon, zachte stof en met elastiek. Geen idee of dit dan valt onder pantalon joggingbroek
Ik weet niet of dit eigenlijk in het opbiechttopic zou moeten, maar ik ben nooit gestopt met het dragen van de skinny haha.
Die wijde modellen staan mij gewoon niet. Love de skinny!
Als je het in een nettere variant zoekt:
Ik heb er een van vorig jaar maar zie dat ze er weer een in de collectie hebben. Bij CC vaak een meer âkantoorâ versie dus voldoet niet echt aan joggingbroek definitie bedenk ik me nu!
Maar deze zit wel heel relaxt (want geen knopen/rits etc), hele zachte stof, zakken. Dik = warm.
En wel geschikte stof voor op kantoor, krijg er altijd veel complimenten op:
blijf het komisch vinden dat dit merk cotton club heet terwijl bijna alles van polyester is
Ik heb deze gepast, en vond het echt een hele fijne broek, helaas voor mij alleen net een paar cm te kort