Show je laatste aankopen #11

Ik heb laatst deze pantalon gekocht en als ik deze aan heb dan wissel ik hem niet om voor m’n joggingbroek, omdat hij zo lekker zit. Voelt echt als een joggingbroek, maar ziet er heel netjes uit.

(Gebreide broek in de omschrijving klopt niet)

De lengtemaat vind ik niet helemaal kloppen, zou een maat langer kiezen, dus niet geschikt voor hele lange mensen denk ik

2 likes

https://www.stradivarius.com/nl/pantalon-largo-fluido-vestir-l01235473?colorId=011&pelement=455178196&categoryId=1718516

dit zijn echt mijn go-to broeken.

3 likes

Helemaal eens! Maar voor dit soort broeken (heel stretchy) niet zo gek toch. Ook de andere linkjes hierboven zijn allemaal polyester.
Maar idd goed om ervan bewust te zijn, en gare naam in feite

3 likes

“Heel netjes” vind ik absoluut niet kloppend bij deze broek. Hij zit heerlijk, maar netjes vind ik hem niet. Mijn vriend zegt altijd dat ik mijn pyjama broek aan heb als ik deze broek draag

9 likes

Bij elke modevraag wordt hier weer duidelijk dat over smaak niet te twisten valt. Zoveel, in mijn ogen, lelijke en outdated aanraders de hele tijd

40 likes

Zoveel polyester ook :wilted_flower:

17 likes

Wat zijn jouw aanraders?

9 likes

prima dat je dit denkt, maar dit is niet de juiste topic hiervoor?

12 likes

Mijn aanrader is iig dat je gewoon een nette broek aan moet doen óf een trainingsbroek

Niet een zogenaamde “nette” pantalon in een vies stofje :woozy_face: wie heeft dit bedacht

30 likes

Ik zou sowieso zoeken naar iets zonder zo’n touwtje, dat ziet er snel thuispak-achtig uit.

18 likes

Hier enthousiast!

3 likes

Update van de collectie chillbroeken en een nieuwe yoga outfit.
Die Lululemon joggingbroek zit zo mega zacht. Ik denk dat ik m nooit meer uit doe :sweat_smile:

Lululemon (soft jersey pant en Wunder Train legging), WE fashion broek en super.natural shirts (via Limango)

5 likes

Oh die laatste kan je ook wel naar je werk aan!

13 likes

Haha, risky post inderdaad na bovenstaande discussie :stuck_out_tongue:

Ik ga dit iig allemaal niet naar werk aan doen :clown_face:

9 likes

Hangt van het soort werk af :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Want een van mijn oude leggings was inmiddels 30 denier geworden, er zit een gat in het kruis van mijn 11 jaar oude joggingbroek en de sportbh is voor de leuk. Allemaal oner active

15 likes

Een nieuwe motorjas. Na veel te lang uitstellen nu eindelijk gekocht :grin:

11 likes

Hopelijk gaat het helpen tegen de winterdepressie

Edit: oeps niet bedoeld als reactie op jou

5 likes

een ticket voor doja cat! ik had deze tour even gemist maar op tiktok zag ik dat er best veel tickets over waren. de eerste keer dat ik haar live ga zien en de eerste keer alleen naar een concert want had geen zin om iedereen af te appen en dan te wachten op een reactie

15 likes

Wollen kniesokken, blijkt fijner te zitten/te werken dan ik initieel dacht.

24 likes