https://www.decathlon.nl/p/warme-en-waterafstotende-wandelbroek-sh500-voor-dames-blauw/324683/c43c309m8582599
Met kou doe ik er nog een thermo legging onder.
Ik was twee jaar geleden in Tromsø en ik vond het er echt heel erg koud dus ik zou lekker genoeg laagjes e.d. meenemen hoor! We zijn wel ook op dagtripjes geweest en ook 2x op het water brrrr. Veel plezier alvast!
Na 8 jaar trouwe dienst heeft mijn Philips airfryer het begeven. Ziehier de opvolger. Vooral de glazen kom lijkt me echt ideaal, nooit meer gedoe met schoonmaken 🫶🏻
Had ik een nieuwe tas nodig? Nee. Kon ik de korting op Zalando weerstaan? Ook nee. Tijdje geleden een Coach Lana gekocht en terwijl ik aan het rondkijken was deze gespot. En sindsdien stond ie op mijn wensenlijstje.
Ohh mooi die kleur!
Oohh thanks voor het zeggen, want ik was al de hele week zalando aan het refreshen en elke keer ging het van 20% naar 30% en weer terug, maar nu was de tas die ik op het oog had opeens 50%!
Kate spade deco heet deze
krijg hier steeds reclame voor en ben al bijna geinfluenced, ben benieuwd hoe ie jou bevalt!
Oh prachtig! Hij is inmiddels weer 20 ![]()
Oh bij mij wel 50% nog steeds!
https://www.zalando.nl/kate-spade-new-york-deco-crossbody-tote-handtas-blackberry-jam-k0551h0q3-i11.html
Ik ben echt zooooo blij met mijn owala fles! Echt heel fijn zijn ze.
Hot
Oké, Carmen Sandiego ![]()
Oh thanks, heb jij je eigen maat genomen of een maatje groter ivm legging eronder?
Ik ben gezwicht voor mijn koopdrang. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk nieuw kopen, maar ik was erg zwak vandaag. Vind het best kut van mijzelf eigenlijk, de kans is ook zeer reeel dat niks gaat passen… ![]()
Ik heb al heel lang de Brooklyn shoulder bag 39 op het oog, die vind ik echt prachtig. Ben echt in de verleiding m nu te kopen met die korting op Zalando. Maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden zoveel geld uit te geven aan een tas, ik ben daar niet zuinig genoeg op dus denk dat ie binnen no time beschadigd is.
Niet om je te overtuigen geld uit te geven, maar ik vind dit juist een prachtige tas wanneer hij een beetje ‘geleefd’ is. Hij wordt met de tijd wat soepeler, wat kleine krasjes op het leer misschien maar vind ik alleen maar mooier bij deze tas!