Ik ben gezwicht voor mijn koopdrang. Ik wil eigenlijk zo min mogelijk nieuw kopen, maar ik was erg zwak vandaag. Vind het best kut van mijzelf eigenlijk, de kans is ook zeer reeel dat niks gaat passen… ![]()
Ik heb al heel lang de Brooklyn shoulder bag 39 op het oog, die vind ik echt prachtig. Ben echt in de verleiding m nu te kopen met die korting op Zalando. Maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden zoveel geld uit te geven aan een tas, ik ben daar niet zuinig genoeg op dus denk dat ie binnen no time beschadigd is.
Niet om je te overtuigen geld uit te geven, maar ik vind dit juist een prachtige tas wanneer hij een beetje ‘geleefd’ is. Hij wordt met de tijd wat soepeler, wat kleine krasjes op het leer misschien maar vind ik alleen maar mooier bij deze tas!
Waarvan is de broek? Ziet er heel chill uit!
Berschka! Iets als balloon parachute pants. Heel wijd in ieder geval
De zwarte broek zit lekker maar is een dure yogabroek. Wel geschikt om even snel naar school/de supermarkt aan te doen en in te chillen. Ik doe hem retour. De spijkerbroek was helaas te groot maar die zat wel heel lekker!
Doe voorzichtig met dat kaarslichtje hoor! Zo eentje is een keer bij een vriendin van mij in de fik gevlogen ![]()
Wow! Waar heb je het waxinehoudertjes vandaan? ![]()
Is het toch metaal?
Bij mij werkt dit spul echt fantastisch! Beter dan olaplex nr 3.
Heb em via vinted gekocht en vind em heerlijk voor thuis ![]()
Ik heb meestal een maat 38/40 afhankelijk van merk en heb een 40 gekocht. ruim genoeg met nog iets eronder. De 42 was te groot en heb ik teruggestuurd zie ik in mijn aankoopgeschiedenis. Dan gaat het om de Nederlandse maat.
Idd, zo’n soortgelijke hebben wij vroeger echt elke Kerst tevoorschijn getoverd 🥹 good ol’ days